Artykuł poleca SuperBid
I wygląda na to, że może podczas nich reprezentować barwy biało-czerwone. Utalentowana tenisistka wspierana jest między innymi przez Paulinę Wójtowicz – menadżerkę Igi Świątek.
Odkrycie kolejnego diamentu?
Paulina Wójtowicz ma oko i ma doświadczenie – pracuje na co dzień z Igą Świątek, zajmuje się wszystkimi jej kontraktami i nadzoruje ich realizację. Co sądzi o Valerii?
„Potrzeba nam gotowych na ciężką pracę i skupionych na celu zawodniczek. Taki potencjał widzę właśnie tutaj” - mówi Paulina Wójtowicz.
Valeria pochodzi z Rosji, jednak od kilku lat mieszka i trenuje w naszym kraju. Trafiła tu dzięki innej tenisistce, Nadii Pietrovej, która poleciła jej naszych szkoleniowców. Jest w trakcie procedury zmiany obywatelstwa i nie ukrywa, że jej marzeniem jest zakwalifikowanie się i występy w oficjalnej kadrze Polski.
Olianovskaia w tenisa gra od piątego roku życia – ciężko pracowała, by znaleźć się tam, gdzie jest i nie ustaje w wysiłkach, by wspinać się wyżej. Rok temu triumfowała po raz pierwszy w turnieju Międzynarodowej Federacji Tenisa w Turcji, dokładając zwycięstwo do posiadanych już 3 tytułów finalistki.
Dorówna Idze Świątek?
O potencjale tenisistki świadczyć może również fakt nazwisk, które zgromadziła za sobą. Oprócz Pauliny Wójtowicz tenisistkę wspierają także aktorka Natalia Janoszek, pierwsza Polka nagrodzona bollywoodzką nagrodą filmową JIFA oraz Patryk Gajda, ze sponsorującej tenisistkę aplikacji Superbid, która służy do aukcji społecznościowych i oparta jest na technologii blockchain. Za pomocą platformy gwiazdy i celebryci nawiązują kontakt ze swoimi fanami poprzez licytowanie autentycznych doświadczeń, przedmiotów osobistych i unikalnych NFT. Wśród ambasadorów są już takie znane osoby jak Jay Alvarrez, Logan Paul czy Amanda Cerny.
Wylicytuj swoje marzenia
Niedawno świat obiegła informacja o Marti Renti, która sprzedała swoją wirtualną miłość za – bagatela – prawie milion złotych. Okazuje się, że nie jest jedyną postacią ze świata show-biznesu, która przy wykorzystaniu technologii NFT oferuje fanom niespotykane jeszcze rok-dwa lata temu przeżycia (w pakiecie z cyfrową miłością nabywca dostał również randkę z influencerką).
Celebryci z całego świata odkryli potencjał nowych technologii, by móc łączyć się z fanami z całego świata i wystawiać na licytacje unikalne doświadczenia – spotkanie z kolacją, skok ze spadochronem w towarzystwie idola czy dziesiątki osobistych przedmiotów.
Social-auction, czyli nowa generacja mediów społecznościowych
Aukcje społecznościowe wykorzystują znane z rynku kryptowalut mechanizmy (technologia blockchain) do wyniesienia interakcji na wyższy poziom. Celebryta, aktor czy sportowiec za pomocą specjalnej platformy wystawia na aukcję przedmiot lub unikalne wydarzenie (jak wspomniany wcześniej skok ze spadochronem w swoim towarzystwie), a fani z całego świata mogą licytować. I wygrywają, mając okazję obcować ze swoimi idolami oraz otrzymując jedyne w swoim rodzaju doświadczenia.
Jedną z najprężniej rozwijających się platform social auction na świecie jest Superbid.io, stworzona przez... Polaków.
Od Grono.net do Superbid.io
Pamiętacie Grono.net? Przed erą Facebooka ten serwis pokochały miliony Polaków. Jego założycielem był Wojciech Sobczuk. Razem z Patrykiem Gajdą, przedsiębiorcą i inwestorem startupów w branży kosmicznej, fintech, IT i e-commerce, panowie stworzyli aplikację SuperBid, która łączy najgorętsze nazwiska internetu, sportu czy aktorstwa z fanami na całym świecie. O niewątpliwym sukcesie platformy, poza wynikami finansowymi, może świadczyć imponująca lista ambasadorów marki, z zasięgami na Instagramie przekraczającymi 155 milionów followersów. Polski Superbid sponsorował youtubera Paula Logana w walce z Floydem Mayweatherem w Miami
Artykuł poleca SuperBid