Kampania Fundacji Mamy i Taty zachęcająca Polki do macierzyństwa wywołała wielkie kontrowersje. Przygotowując akcję pod hasłem "Nie odkładaj macierzyństwa na potem" twórcy chcieli przekonać kobiety, że zbytnie koncentrowanie się na karierze może spowodować, że przegapią szansę na urodzenie dzieci.
Kampania skierowana jest do kobiet zamożnych, wysoko wyspecjalizowanych, które są solą w oku środowisk katolickich - mówi 44-letnia Paulina Młynarska, matka Alicji. To są kobiety, które stać na antykoncepcję, na aborcję. I to są kobiety, które nie dają sobie wciskać opowiastek o tym, że antykoncepcja niszczy małżeństwo, miłość i zdrowie. Trzeba więc je zdyscyplinować. Powiedzieć im: może macie osiągnięcia, ale później będziecie żałować. Uważam kampanię za obraźliwą i posługującą się stereotypem, że posiadanie dziecka, to sprawa kobiety. A gdzie jest tata? On jest w pracy. On nie będzie żałował. Ohydna kampania.
Źródło: Agencja TVN/x-news