Trwa ładowanie...
Przejdź na
Kamil Kozłowski
Kamil Kozłowski
|

Monika Richardson od ponad roku WOJUJE z tanią linią lotniczą. Pokazała ZNISZCZENIA i maile: "Oszuści"

86
Podziel się:

Monika Richardson została skandalicznie potraktowana przez obsługę klienta jednej z tanich linii lotniczych. Jak twierdzi, w trakcie ubiegłorocznej podróży jej nowe buty narciarskie uległy całkowitemu zniszczeniu. Dziennikarka udostępniła wymianę korespondencji w sprawie ich reklamacji, która nie może dojść do skutku.

Monika Richardson od ponad roku WOJUJE z tanią linią lotniczą. Pokazała ZNISZCZENIA i maile: "Oszuści"
Monika Richardson bezskutecznie walczy o pokrycie szkód powstałych podczas lotu (Instagram)

Nawet znani i lubiani, którzy często liczą na przywileje wynikające z ich gwiazdorskiego statusu, muszą tracić nerwy z powodu niewłaściwej w ich opinii obsługi klienta. Zazwyczaj upierają się przy swoim stanowisku, również wtedy, gdy wina ewidentnie leży po stronie kupującego. Ku ich srogiemu rozczarowaniu regulamin sklepu obejmuje też tych, których twarze regularnie widzimy na szklanym ekranie.

Niekiedy jednak roszczenia gwiazd wydają się w pełni uzasadnione. Monika Richardson w zeszłym roku odbyła lot, o którym z pewnością chciałaby już zapomnieć. Niestety, uniemożliwiają jej to trudności w rozwiązaniu konsumenckiego sporu. Wyraźnie poirytowana dziennikarka w końcu postanowiła upublicznić trwającą od wielu miesięcy dyskusję z pracownikami obsługi klienta jednej z tanich linii lotniczych.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Monika Richardson zapytana u ukochanego. Odpowiedziała w wymowny sposób.

Monika Richardson oskarża przewoźnika o uszkodzenie bagażu

Dawna prowadząca "Pytanie na Śniadanie" w ubiegłym roku wyleciała na urlop do Hiszpanii. Z pewnością miło wspominałaby tę podróż, gdyby nie przykra sytuacja, jakiej doświadczyła w drodze powrotnej. Udostępniła na InstaStory zdjęcie wyraźnie zniszczonych butów.

Wiecie, co to jest? To są moje nowiutkie buty narciarskie po locie z Wizz Air z Barcelony w zeszłym roku. A wiecie, co się od tamtej pory wydarzyło w procesie reklamacyjnym z tą linią lotniczą? Nic - zaczęła serię relacji uderzających w popularnego przewoźnika.

Monika Richardson nie ukrywała wściekłości, kiedy otrzymała odpowiedź o konieczności posiadania oświadczenia potwierdzającego zniszczenie obuwia. Z nutką złośliwości przyznała, że "przecież nic nie widać na tych zdjęciach". Dziennikarka kontynuowała swoją internetową tyradę.

Nigdy w życiu żadna linia lotnicza nie zniszczyła mi w taki sposób bagażu. A teraz robią wszystko, żeby nie ponieść za to odpowiedzialności. Oszuści! - napisała, wysuwając poważne oskarżenia.

52-latka postanowiła wykorzystać swoje zasięgi, by ostrzec internautów przed korzystaniem z usług tego przewoźnika. Nie omieszkała przy tym oznaczyć jego profilu.

Oto linia lotnicza, która nie ma pojęcia, co to znaczy obsługa klienta. Na maile odpowiadają przypadkowe osoby, za pomocą kopiuj/wklej, co szef kazał. Dodzwonić się nie sposób. Wyjaśnień nikt nie słucha i nie czyta. Jeśli to możliwe, lećcie inną liniązaapelowała.

Doświadczyliście kiedyś tego typu sytuacji?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(86)
🔝⭐
TOP WYRÓŻNIONE (tylko zalogowani)
Well
3 miesiące temu
Trzy razy zniszczyli mi walizki, w Ryanair zawsze wszystko było ok.
namolna
3 miesiące temu
Ona nie daje od siebie odpocząć:((
Lafayette R.
3 miesiące temu
Teraz się nie przeprasza. To przyznanie się do winy. Jaka by nie była. Marketingu podstawy...
POZOSTAŁE WYRÓŻNIONE
Dodz
3 miesiące temu
Wizzair i Ryanair są tragicznymi liniami, ale i tak będziemy latać - bo TANIO, taka prawda 🤷🏻‍♀️
MójNick
3 miesiące temu
No i niech jej oddadzą. Przecież zniszczyli.
Lucy
3 miesiące temu
Niestety z Wizz takie atrakcje są możliwe. Sama miałam z nimi przepychanki o zmianę rezerwacji (miejsce i rodzaj biletu), którą sami zrobili bez mojej zgody. Można im czarno na białym pokazywać a i tak będą twierdzić, że są niewinni.
Emeryt
3 miesiące temu
Mi zgubili 60 letniom żonę, ale przyslali po jakims czasie dwie 30 letnie
BBB
3 miesiące temu
A mi wizzair zniszczył walizkę i po roku od złożenia reklamacji i wysłania dokumentów, przysłali mi nową walizkę:) juz zapomniałam, że złożyłam reklamację
NAJNOWSZE KOMENTARZE (86)
koneser
miesiąc temu
uwielbiam njusy o Moni. jak nie ma nowych na pudlu - to sobie wracam do starych...
Agnes
2 miesiące temu
Pani Moniko zamiast opowiadać o starych śmierdzących butach narciarskich może mogłaby pani zdradzić tajemnicę i pochwalić się jak udało się pani wyrwać takiego faceta jak Artur i jak to możliwe że jeszcze kilka miesięcy temu wyglądała pani tak kwitnąco i na 10 lat mniej ?
Leo
3 miesiące temu
Myślę, że gdyby przesłała im rachunek, to już dawno zwróciliby kaskę. Ktoś niefortunnie odpowiedział "repair shop" zamiast po prostu shop
Irena
3 miesiące temu
Pani Moniko czego pani oczekuje Tanie linie lotnicze Tania torba czy walizka Wygodnie chociaż pani siedziała chcieli autografy Tania gwiazdeczka
King Kong
3 miesiące temu
Paralotnia , plecaczek i do przodu.
Lafayette R.
3 miesiące temu
Teraz się nie przeprasza. To przyznanie się do winy. Jaka by nie była. Marketingu podstawy...
Jucon
3 miesiące temu
A ja odradzam LOT , mało pasażerów ? To nie lecą ( kłamią o usterkach samolotu ) , Znajdują inną aletrnatywę za dobę i lecisz innymi liniami z przesiadkami czasem trzema. Ale to nie koniec bo nie przygotowują ci tego lotu nie masz dokumentów na przesiadki , więc samolocik leci bez ciebie dlaczego bo zanim wciągną cię na listę to nie ma czasu na ich wyrobienie a powinien LOT zapewnić a nie zapewnia. No owszem proponuje hotel ale .... ma gdzies ze na własny ślub się spóźniasz. Walizki poleciały gdzieś same bez ciebie wiec sukienkę kupujesz w kraju docelowym za duuuuuużą kaskę . Ba dobrze ze jesteś wymiarowa bo w drodze wyjątku pakują ci model ze sklepu !! Odszkodowanie ?? Jakie odszkodowanie przecież po 10 dniach otrzymałaś swój bagaż ...... ze ślubną suknią . No co ich obchodzi ze bez potrzeby bo po czasie. Wracasz i czekasz na start samolotu 4 dodatkowe godziny ??
Assam
3 miesiące temu
Wizzair to oszusci i zlodzieje unikac. Podobne jaja z reklamacja bagazu to Enter. Niszcza bagaze pieniedzy nie oddaja tylko formulki kopiuj wklej. Tez lepiej unikac no i 90 % floty to stare zlomy.
Aga
3 miesiące temu
Ja natomiast odradzam Lot !!!
Julka
3 miesiące temu
Zguba Arczi odnalazł się w piątek z Gosią Ohme na koncercie w Białymstoku, ale wyglądali fajno, extra para. 😀
QWERTY
3 miesiące temu
Czepia sie, że "napisane nieprawidłowo po angielsku" a sama napisała WELCOLME. Pff...
anita
3 miesiące temu
Przystojny Arturek też zaginął podczas podróży? Odnalazł się już z Gosią Ohme na promocji jej książki w czwartek , szybko się uwinął ze zmianą na lepszy model , dobrze wyglądali razem, pozdr:)
Nigdy więcej
3 miesiące temu
Zgadzam się z nią. Też miałem nieprzyjemność z tą linią. Zmiany daty wylotu, kilkukrotnie. Przesuwanie godziny odlotu na ostatnią chwilę. Tragedia. Nigdy więcej.
Widz
3 miesiące temu
Wściekła zaszczepić myślała że jest kim nie tylko przechodnią
...
Następna strona