Trwa ładowanie...
Przejdź na
Kamil Kozłowski
Kamil Kozłowski
|

Monika Richardson od ponad roku WOJUJE z tanią linią lotniczą. Pokazała ZNISZCZENIA i maile: "Oszuści"

45
Podziel się:

Monika Richardson została skandalicznie potraktowana przez obsługę klienta jednej z tanich linii lotniczych. Jak twierdzi, w trakcie ubiegłorocznej podróży jej nowe buty narciarskie uległy całkowitemu zniszczeniu. Dziennikarka udostępniła wymianę korespondencji w sprawie ich reklamacji, która nie może dojść do skutku.

Monika Richardson od ponad roku WOJUJE z tanią linią lotniczą. Pokazała ZNISZCZENIA i maile: "Oszuści"
Monika Richardson bezskutecznie walczy o pokrycie szkód powstałych podczas lotu (Instagram)

Nawet znani i lubiani, którzy często liczą na przywileje wynikające z ich gwiazdorskiego statusu, muszą tracić nerwy z powodu niewłaściwej w ich opinii obsługi klienta. Zazwyczaj upierają się przy swoim stanowisku, również wtedy, gdy wina ewidentnie leży po stronie kupującego. Ku ich srogiemu rozczarowaniu regulamin sklepu obejmuje też tych, których twarze regularnie widzimy na szklanym ekranie.

Niekiedy jednak roszczenia gwiazd wydają się w pełni uzasadnione. Monika Richardson w zeszłym roku odbyła lot, o którym z pewnością chciałaby już zapomnieć. Niestety, uniemożliwiają jej to trudności w rozwiązaniu konsumenckiego sporu. Wyraźnie poirytowana dziennikarka w końcu postanowiła upublicznić trwającą od wielu miesięcy dyskusję z pracownikami obsługi klienta jednej z tanich linii lotniczych.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Monika Richardson zapytana u ukochanego. Odpowiedziała w wymowny sposób.

Monika Richardson oskarża przewoźnika o uszkodzenie bagażu

Dawna prowadząca "Pytanie na Śniadanie" w ubiegłym roku wyleciała na urlop do Hiszpanii. Z pewnością miło wspominałaby tę podróż, gdyby nie przykra sytuacja, jakiej doświadczyła w drodze powrotnej. Udostępniła na InstaStory zdjęcie wyraźnie zniszczonych butów.

Wiecie, co to jest? To są moje nowiutkie buty narciarskie po locie z Wizz Air z Barcelony w zeszłym roku. A wiecie, co się od tamtej pory wydarzyło w procesie reklamacyjnym z tą linią lotniczą? Nic - zaczęła serię relacji uderzających w popularnego przewoźnika.

Monika Richardson nie ukrywała wściekłości, kiedy otrzymała odpowiedź o konieczności posiadania oświadczenia potwierdzającego zniszczenie obuwia. Z nutką złośliwości przyznała, że "przecież nic nie widać na tych zdjęciach". Dziennikarka kontynuowała swoją internetową tyradę.

Nigdy w życiu żadna linia lotnicza nie zniszczyła mi w taki sposób bagażu. A teraz robią wszystko, żeby nie ponieść za to odpowiedzialności. Oszuści! - napisała, wysuwając poważne oskarżenia.

52-latka postanowiła wykorzystać swoje zasięgi, by ostrzec internautów przed korzystaniem z usług tego przewoźnika. Nie omieszkała przy tym oznaczyć jego profilu.

Oto linia lotnicza, która nie ma pojęcia, co to znaczy obsługa klienta. Na maile odpowiadają przypadkowe osoby, za pomocą kopiuj/wklej, co szef kazał. Dodzwonić się nie sposób. Wyjaśnień nikt nie słucha i nie czyta. Jeśli to możliwe, lećcie inną liniązaapelowała.

Doświadczyliście kiedyś tego typu sytuacji?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(45)
🔝⭐
TOP WYRÓŻNIONE (tylko zalogowani)
Well
3 godz. temu
Trzy razy zniszczyli mi walizki, w Ryanair zawsze wszystko było ok.
aleks m.
2 godz. temu
W Ryanairze dwa razy reklamowaliśmy uszkodzenie bagażu i dwa razy wypłacili odszkodowanie.
POZOSTAŁE WYRÓŻNIONE
Dodz
3 godz. temu
Wizzair i Ryanair są tragicznymi liniami, ale i tak będziemy latać - bo TANIO, taka prawda 🤷🏻‍♀️
MójNick
3 godz. temu
No i niech jej oddadzą. Przecież zniszczyli.
Lucy
3 godz. temu
Niestety z Wizz takie atrakcje są możliwe. Sama miałam z nimi przepychanki o zmianę rezerwacji (miejsce i rodzaj biletu), którą sami zrobili bez mojej zgody. Można im czarno na białym pokazywać a i tak będą twierdzić, że są niewinni.
Emeryt
2 godz. temu
Mi zgubili 60 letniom żonę, ale przyslali po jakims czasie dwie 30 letnie
BBB
3 godz. temu
A mi wizzair zniszczył walizkę i po roku od złożenia reklamacji i wysłania dokumentów, przysłali mi nową walizkę:) juz zapomniałam, że złożyłam reklamację
NAJNOWSZE KOMENTARZE (45)
Gość
5 min. temu
Mnie Enter zniszczył bagaż, który w ogóle nie był walizką, wypieli się na oddanie pieniędzy za podziurawienie na wylot i jeszcze napisali w uzasadnieniu, że co moja walizka nadaje się do użycia nadal (to nie była walizka !!!, załączyłam pełno zdjęć do obszernego opisu uszkodzenia). Bezczelność, uważam, że nikt tego nie czyta tylko od razu mają gotowy formularz odpowiedzi. Kopanie się z koniem.
Edzio
15 min. temu
A mi Aerofłot przysłał flaszke Gorbatschowa za zniszczony bagaż
Synek
17 min. temu
W jej wieku na narty? Chusta i do kościoła babciu
Obiektywna
27 min. temu
Moniczko, wroc do poprzedniego koloru wlosow. Dla Ciebie - tylko blond. :)
Wizz
28 min. temu
Składałam reklamację z powodu spóźnienia u nich lotu o 6h. Miał wylecic o 16.00 wyleciał o 22.00. Przesuwali odlot co godzinę. Z tego lotniska to podobno norma. Nic się przez rok nie odezwali.
sweet
32 min. temu
Zjedz snickersa, Monia
Marta D.
32 min. temu
Dokładnie tak samo zachowują się British Airways w sprawie mojego całkowicie zniszczonego bagażu. SKANDAL! I pracownicy lotnisk bezkarnie niszczą bagaże i nie ponoszą konsekwencji.
Honky tonky w...
35 min. temu
Przecież jej były jest pilotem, powienien jej pomóc jednym telefonem .
nuts
55 min. temu
Na biednego nie trafilo. Monia, zjedz snickersa.
correct
59 min. temu
Jaki klient taka obsluga. Wszystko na swoim miejscu.
Paul
1 godz. temu
To nie Wizzair zniszczył tylko obsługa naziemna.
jak
1 godz. temu
Ja latam bo nie mam innej opcji bezpośredniego lotu
Taka prawda
1 godz. temu
W piśmie proszą o potwierdzenie naprawy z punktu naprawy. Niekoniecznie zwrócą pieniądze na nowe buty narciarskie.
Aga
1 godz. temu
Widocznie stewardesa chodziła w tych butach 😉