Adam Driver jest obecnie jednym z największych gwiazdorów amerykańskiego kina. Rozpoznawalność zdobył w serialu HBO Dziewczyny, jednak to role w takich filmach jak Gwiezdne wojny, Paterson, Czarne bractwo. BlacKkKlansman czy Historia małżeńska przyniosły mu ogromną sławę i rzesze fanów. Za dwa ostatnie tytuły zdobył zresztą nominacje zarówno do Oscara, jak i Złotego Globu.
Aktualnie Adam promuje wraz z Marion Cotillard film Anette, który miał swoja premierę na tegorocznym festiwalu w Cannes. Jeszcze w tym roku w kinach ukażą się dwa obrazy z jego udziałem (oba w reżyserii Ridleya Scotta): The Last Duel z Mattem Damonem i Benem Affleckiem oraz House of Gucci, gdzie Driver wcielił się w rolę Maurizio Gucciego, wnuka założyciela legendarnego włoskiego domu mody, który w 1995 roku został zastrzelony przed swoim biurem. Na ekranie partnerować mu będzie Lady Gaga.
Trzeba przyznać, że mimo ogromnych sukcesów na koncie i niewątpliwej (choć "charakterystycznej") urody, Driver nie jest typowym amantem Hollywood. O jego "odmienności" może świadczyć fakt, że wraz z Joanne Tucker, która jest jego żoną już od niemal dekady, przez dwa lata udało mu się ukryć przed mediami fakt, iż ma dziecko.
Na fali popularności 37-latek zgodził się wystąpić w reklamie najnowszych perfum Burberry, Hero, gdzie miał okazję pochwalić się swoją imponującą muskulaturą. W promującym zapach spocie Adam ściga się na plaży z koniem, po czym nurkuje ze zwierzęciem w morzu, żeby na samym końcu objawić się jako... centaur. Zgodnie z oczekiwaniami marki, zdjęcia z planu błyskawicznie obiegły sieć i rozpaliły zmysły internautów.
Uosabiający ducha zapachu Adam Driver to człowiek poszukujący wolności i osobistej przemiany. Nieograniczony konwenansami, silny i wyrafinowany – współczesny bohater - ogłosiła marka Burberry.
Wy też jesteście pod wrażeniem?