Na przestrzeni ostatnich tygodni mogliśmy zaobserwować, jak w odpowiedzi na przeprowadzaną przez UOKiK kontrolę polscy celebryci zaczęli wykazywać się coraz to większą kreatywnością przy tworzeniu postów sponsorowanych na Instagramie. W sposób szczególny w naszej pamięci odznaczyła się kampania pralek, na których tle znani i lubiani strzelali sobie fotki w najdziwniejszych konfiguracjach. Producent sprzętu domowego to jednak niejedyny mecenas gwiazdorskich profili. Już od dłuższego czasu hojnością w tym zakresie wykazuje się także firma odpowiedzialna za pewien dobrze znany Polakom napój wyskokowy.
W przeszłości butelki producenta mogliśmy podziwiać już na profilach wielu mniej lub bardziej poważnych celebrytów. Tym razem jednak padło na Natalię Siwiec, która, jak wiemy, jest kobietą pracującą i żadnej współpracy się nie boi. Natka nie tylko zdecydowała się zaprezentować popularny grzaniec na swoim instagramowym koncie, ale też zaczęła go przyrównywać do "pysznego soczku". Pomysł na reklamę szalenie ciekawy, szczególnie w kraju, w którym alkoholizm nadal jest bardzo poważnym problemem.
Pogoda, aura, dzień kończący się o 15:00, dają bardzo w kość. Jedyne, na co czekam, to weekend i moment kiedy Mia usypia, a my możemy oglądać filmy pod kocykiem do późna, dlatego też się ucieszyłam, jak Mariusz przywiózł gotowego grzańca, który kojarzy mi się z górami i którego uwielbiam, bo smakuje jak soczek. Mimo że nie jestem fanka napojów wysokokowych to nie wyobrażam siebie bez niego zimy - czytamy pod fotką uśmiechającej się znad szklanki wypełnionej ciemnym płynem Siwiec.
Chcielibyście wziąć od Natalki łyka jej "soczku"?
Przypomnijmy: Natalia Siwiec DRWI z Krzysztofa Bosaka, który głosował za traktowaniem aborcji jak zabójstwa!