To był nie lada rok dla Demi Lovato, który/a od dłuższego czasu zmaga się z uzależnieniem od narkotyków i alkoholu, a także atakami związanymi z chorobą afektywną dwubiegunową. Opublikowany wiosną teledysk przedstawiający dramatyczne dla Demi przeżycie uświadomił zaniepokojonym fanom z czym zmagał/a się ich idol/ka.
Wielbiciele mogli niejako odetchnąć z ulgą, gdy Demi z coraz większą swobodą brał/a udział w wywiadach i otwierał/a się na temat swojej tożsamości płciowej. Przypomnijmy, że wiosną gwiazdor/gwiazda dokonał/a coming outu jako osoba niebinarna, zwracając się z prośbą o używanie wobec niej/niego neutralnych zaimków.
Wraz z nową tożsamością, Lovato na nowo nabrał/a pewności siebie i choć nadal zmaga się ze zdrowiem psychicznym, widać, że lepiej odnajduje się w medialnym świecie oraz w swoim życiu prywatnym. Podróż do odkrycia swojej seksualności umożliwiła jemu/jej otwarcie się na nowe wyzwania oraz doświadczenia.
Najnowszym projektem, w który zaangażował/a się Demi, jest współpraca z marką produkującą gadżety erotyczne. W efekcie wspólnych działań powstał wibrator w wygodnym przenośnym opakowaniu, reklamowany hasłem "Każdy zasługuje na przyjemność, każdy zasługuje na orgazm". Produkt został dumnie nazwany "Różdżką Demi", a sam/a artysta/ka twierdzi, że "nic nie daje więcej siły, co branie przyjemności we własne ręce".
Zagrozi biznesowi Gwyneth Paltrow?
Przypomnijmy: Gwyneth Paltrow wypuściła na rynek rewolucyjną świeczkę do aromaterapii: "Pachnie jak moja WAGINA"
W Pudelek Podcast ujawnimy, ile Małgorzata Rozenek płaci nam za pochlebne komentarze!