Magazyn Forbes jest znany ze swoich rankingów, które zestawiają majątki, wpływy oraz sukcesy czołowych i najbogatszych osób na świecie oraz w Polsce. Pojawienie się w takim rankingu to prestiż dla gwiazd, które chętnie chwalą się zdobytym miejscem w swoich mediach społecznościowych.
W czwartek opublikowano najnowsze zestawienie z którego dowiadujemy się, która polska celebrytka zbudowała w ostatnim roku "najlepszą markę osobistą" w Polsce.
By wyłonić liderki naszego rankingu, poddaliśmy analizie łącznie ponad 3,5 mln publikacji. Wartość medialna wszystkich badanych treści osiągnęła poziom 15,7 mld zł i przebiła ubiegłoroczną wartość 11 mld zł - czytamy.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Najcenniejsze kobiece marki w Polsce. Kto wygrał?
Niekwestionowaną zwyciężczynią jest Iga Świątek, której medialna wartość od ubiegłego roku urosła niemal dwukrotnie i wynosi 1727,8 mln złotych. To już trzeci raz, gdy nasza tenisistka zajęła pierwsze miejsce.
Kto znalazł się na kolejnych miejscach? Druga pozycja należy do Agnieszki Holland (468,4 mln), a podium zamyka Magda Linette (409,6 mln). W pierwszej dziesiątce znalazły się także: Dorota "Doda" Rabczewska (305,4 mln), Magdalena Fręch (280,8), Małgorzata Jamroży, czyli Margaret (269,4 mln), Katarzyna Cichopek (252 mln), Małgorzata Rozenek (245 mln), Zuzanna Jurczak - sanah (243,4 mln), a pierwszą dziesiątkę zamyka Anna Lewandowska (233,6 mln).
W ubiegłym roku żona Roberta Lewandowskiego uplasowała się na drugim miejscu, a jej wartość szacowana była na 277,65 mln. Oznacza to, że nie tylko spadła o osiem pozycji, ale też straciła na wartości 44 mln.
Co ciekawe, na 17. miejscu uplasowała się tegoroczna reprezentantka Polski w konkursie Eurowizji - Luna. Julia Wieniawa, która jest niezwykle aktywną użytkowniczką mediów społecznościowych zajęła 13. miejsce.
Zgadzacie się z tym zestawieniem?