Dominika i Arek prezentują nowy look marki Orbit. Ubrani w sportowe, casualowe stroje: bawełniane T-shirty, krótkie spodenki, bermudy, idealne na wycieczkę w plener czy piknik. Bez zadęcia, z dużym luzem, w kolorach współgrających z opakowaniami bezcukrowych gum. Orbit, nowoczesna i kultowa marka, którą doceniają wszyscy, a zwłaszcza młodzi, pełni życia i chętni do zmian w wyglądzie oraz podążania za modą ludzie. Paczka bezcukrowych gum Orbit w kieszeni dodaje pewności siebie. Pomaga cieszyć się świeżym oddechem i… dbać o zdrowy uśmiech. Znane od lat, klasyczne opakowania tych bezcukrowych gum już się nam wszystkim nieco opatrzyły, zatem nadeszła pora na ich redesign, idealnie pasujący do wakacyjnych wypadów weekendowych, wycieczek rowerowych, biwaków, pikników czy posiadówek w ogrodach i na tarasach!
Wpisując się w panujące od kilku sezonów trendy na mocne kolory i zdecydowane kształty, opakowanie ma bardziej wyraziste logo, a grafika symbolizująca smak (jak liście mięty czy owoce) stała się bardziej czytelna i minimalistyczna. Dzięki temu każdy z łatwością może wybrać produkt, jakiego szuka. By nie wprowadzać zamieszania, utrzymano dotychczasową kolorystykę smaków. Przy projektowaniu wzięto pod uwagę również preferencje młodych ludzi.
– Nie lubię nudy i powtarzalności. Nie chcę chować się w tłumie. Zależy mi na tym, żeby wszystkie elementy looku, podkreślały moją osobowość i pozwalały mi wyrazić się poprzez styl. Dzięki temu czuję się pewniejsza siebie. Cieszę się, że marka moich ulubionych bezcukrowych gum do żucia, też śledzi trendy. Look opakowań Orbit jest teraz prostszy i bardziej wyrazisty - tłumaczy Dominika Wysocka.
Dominikę obiektyw po prostu kocha, a metamorfoza w Top Model dodała jej jeszcze więcej uroku. Nie dziwi zatem, że to ją uznano za najlepszą uczestniczkę ostatniej edycji i wygrała 100 tys. złotych.
W finale do głosowania na nią zachęcał nawet prezydent jej rodzinnego miasta Koszalina. Na Instagramie obserwuje ją 100 tys. fanów, bierze udział w pokazach mody, reklamach i innych projektach, rozwijając swoją karierę modelki. Z marką Orbit współpracuje już od jesieni ubiegłego roku.
Arkadiusz Pydych znalazł się w pierwszej 10-tce ostatniej edycji Top Model jako najstarszy z uczestników (miał wtedy 26 lat). Fotogeniczny, o doskonałej figurze i dużych umiejętnościach pozowania. Dodatkowo urodzony we Włoszech i po spektakularnej metamorfozie. Postawił na zdrowy tryb życia i przed Top Model schudł… 60 kilogramów. Teraz biega, jeździ na rowerze i korzysta z siłowni. Lubi też gotować aromatyczne, pełne dodatków włoskie potrawy.
Marka Orbit inspiruje do podkreślenia swojej osobowości i wyrażania tożsamości poprzez styl. Wspiera różnorodność oraz indywidualność. Piękno tkwi w tym, że wszyscy jesteśmy różni, a z Orbit każdy może odzyskać swój błysk. Tak jak Dominika i Arek, prezentujący nowe, odświeżone opakowania gumy do żucia. Czy dla nich to tylko praca, czy może coś więcej? Przekonamy się wkrótce!
Partnerem treści jest Orbit