Widowisko tego kalibru zgromadziło nie tylko śmietankę warszawskich gwiazd i celebrytów, ale i było okazją do współpracy z markami, które z duetem kreatorów mody łączy miłość do piękna i kobiecości oraz potrzeba nadania jej odpowiedniej oprawy. I czym dla ciała kobiety są kreacje od Paprocki & Brzozowski, tym dla jej włosów są produkty marki NEBOA, czyli jednego z partnerów pokazu. I to partnera długoterminowego, bo to już trzeci raz, gdy obie marki łączą swoje siły, by celebrować piękno oraz sztukę.
Jak powiedziała Małgorzata Kawalec, Dyrektor Marketingu Eurus:
- Jesteśmy niesamowicie szczęśliwi, że już po raz trzeci tu jesteśmy. Nasza marka ma w swoim DNA także związki ze sztuką. Nie tylko współpracujemy z takimi artystami, jak Marcin i Mariusz, ale też nasze opakowania są swego rodzaju sztuką. Sztuką użytkową.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
I tę filozofię marki, czyli "my hair, my art", widać było jak na dłoni. Poza samymi kreacjami uwagę zebranych zwracały bowiem wypielęgnowane i perfekcyjnie, artystycznie wystylizowane włosy, które idealnie dopełniały stylizacje. Ten efekt to zasługa właśnie produktów NEBOA, które towarzyszyły fryzjerom i modelkom za kulisami. Ze szczególnym naciskiem na piankę modelującą, mleczko termoochronne, maskę i krem do aktywacji skrętu! I nie musimy chyba dodawać, że towarzyszyły z efektem absolutnego WOW!
Marka NEBOA nie ograniczyła się jedynie do obecności za kulisami tego prestiżowego wydarzenia. Zadbała także o relaks zgromadzonych gości w pięknej strefie Chill'Out, urządzonej w charakterystycznych dla siebie, pastelowych kolorach. Wśród gwiazd, które do niej zajrzały i skusiły się na słodkiego makaronika oraz ciasta w kształcie produktów NEBOA, była m.in. Klaudia Halejcio, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Sonia Bohosiewicz.
Płatna współpraca z marką NEBOA