Agata Młynarska już od ponad 30 lat regularnie występuje na szklanym ekranie. W całej swojej karierze miała okazję współpracować ze wszystkimi największymi stacjami telewizyjnymi. W 2018 r. nawiązała współpracę z Grupą TVN, która zaowocowała kilkoma projektami wykorzystującymi jej bogate doświadczenie w rozmowach na najtrudniejsze tematy.
Nikt zapewne nie mógł przypuszczać, że jej najnowszy program, "Konfrontacje Agaty", odbije się tak szerokim echem w mediach. Program stanowiący wymianę zdań na rozmaite kobiece tematy, przybrał nieco formę medialnego ringu. Uczestniczki debaty nieraz spierają się przy stole bardziej zawzięcie niż politycy skrajnie odmiennych ideowo ugrupowań.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Agata Młynarska jest dumna ze swojego autorskiego programu
Gospodyni nowego talk-show w rozmowie z reporterką Pudelka, Simoną Stolicką, zachęciła do oglądania programu, "żeby wyrobić sobie własne zdanie". Zwróciła uwagę na przełomowość formatu TVN Style, który "jako pierwszy kanał telewizyjny w Polsce pozwala wyłącznie kobietom dyskutować o istotnych dla nich sprawach". Odniosła się też do licznych sugestii o natychmiastowe zaprzestanie dalszej produkcji.
Jest bardzo silne lobby, które działa wokół tego programu. To się zbiegło zwłaszcza z koncesją telewizyjną dla TVN Style i podkręcenie takich negatywnych opinii na pewno Młynarskiej trochę wjedzie na banię, ale ja się tym tak bardzo nie przejmuję, dlatego że my mamy wyniki badań i wiemy, jak ten program jest przyjęty - tłumaczyła w rozmowie z Pudelkiem.
59-latka zaznaczyła, że weszła już na plan drugiej serii "Konfrontacji Agaty", gdzie będzie towarzyszyć jej wykwalifikowany psycholog. Podkreśliła w ten sposób "duży postęp w pracy nad formatem".