W związku z szerzącą się pandemią koronawirusa wielu Polaków postanowiło poddać się czasowej izolacji i w miarę możliwości jak najrzadziej opuszczać cztery ściany. W mediach społecznościowych powstała już nawet specjalna akcja pod hasłem #zostańwdomu, w którą zaangażowało się wiele osób znanych z pierwszych stron gazet. Do spędzania czasu w domowym zaciszu swoich fanów zachęcają m.in. Małgorzata Rozenek, Anna Lewandowska czy Julia Wieniawa.
Domową "kwarantannę" od kilku dni odbywa także Jessica Mercedes. Blogerka regularnie dzieli się ze swoimi obserwatorami szczegółami życia w izolacji, chętnie pokazując im przyrządzane posiłki oraz nowe elementy wyposażenia mieszkania. Na co dzień celebrytka jest właścicielką marki modowej Veclaim, a także linii kostiumów kąpielowych. W związku z epidemią koronawirusa wielu polskich przedsiębiorców, w tym również Jess, musi zmagać się ze znacznie utrudnionymi warunkami prowadzenia firmy.
Okazuje się, że nawet w obliczu pandemii Jessica nie zapomina o potrzebach swoich wielbicieli. Jako że obecnie wielu Polaków większość czasu spędza w domu, blogerka postanowiła wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i stworzyć własną linię dresów.
Stwierdziłam tak: skoro kwarantanna, siedzimy w domu, nie robię sukienek. Zabraliśmy się szybko do pracy. Idziemy w dział basic i będziemy robić dresy - ogłosiła na swoim InstaStory.
Chcemy szybko reagować, bo cała firma stoi w miejscu i tworzyć modę, którą możecie teraz nosić (...). Nie chcemy tracić miejsc pracy, działamy! - dodała w kolejnym wpisie.
Mercedes zaprezentowała fanom prototypy dresów w swoich trzech ulubionych obecnie kolorach - limonkowym, czarnym oraz fioletowym. Za pomocą instagramowych ankiet zapytała również fanów, jak oceniają jej najnowsze pomysły i jakie ewentualne zmiany spełniłyby ich oczekiwania.
Jessica otwarcie przyznała, że początkowo dość sceptycznie podchodziła do produkcji odzieży typu "basic". W końcu uznała jednak, że w obecnej sytuacji musi podjąć zdecydowane działania.
Ta sytuacja z koronawirusem to nie tylko trudna sytuacja zdrowotna, ale i ekonomiczna dla nas wszystkich, a w szczególności dla polskich marek (...) Nie wiedziałam, czy chcę iść w tym kierunku, ale później stwierdziłam, że nie ma się co załamywać (...) Niestety, jest ten koronawirus, nie wiem, jak to będzie z kwarantanną i z tym wszystkim, niby to się już za tydzień kończy. Prosiłyście dziewczyny o wygodną odzież, to będą dresy dla Was - oznajmiła fanom na swoim Insa Story.
Chociaż na ten moment Jessica zaprezentowała na Instagramie jedynie damskie dresy, już zapowiedziała, że jej firma przygotowała również modele unisex, które będą nieco bardziej "rockowe".
Zobaczcie, jak Jessica radzi sobie z prowadzeniem firmy w obliczu koronawirusa. Podobają Wam się jej projekty?