Od pewnego czasu Quebonafide promuje swój nowy wizerunek, który jest odzwierciedleniem jego samego sprzed lat, czyli nieśmiałego chłopaka w okularach, bez tatuaży i z fryzurą "na jeżyka".
Muzyk pojawia się wszędzie w tej samej błękitnej bluzie z kołnierzykiem, w jakiej pozował niegdyś do zdjęcia legitymacyjnego.
Cała akcja jest związana z promocją najnowszego albumu rapera, pt. ROMANTIC PSYCHO. Ponoć gwiazdor chciał sprawdzić, czy fani pokochają go "prawdziwego" - bez ozdób, drogich ubrań i ekstrawaganckich fryzur.
Trzeba przyznać, że Quebonafide jest w swoim pomyśle bardzo konsekwentny i skrupulatny. Muzyk zadbał o każdy szczegół akcji promocyjnej, która ma nas "przenieść w czasie". Jego oficjalna strona internetowa zyskała wygląd pulpitu komputera ze starym Windowsem, gdzie można pograć w grę Saper czy porysować w Paincie.
Raper nie rezygnuje z pomysłu nawet w dobie pandemii koronawirusa. Wygląda na to, że przygotował dla fanów nową niespodziankę. Na jego InstaStories pojawiło się zdjęcie kultowych krzyżówek 100 panoramicznych wydawnictwa Technopol, które od 1987 roku jest największym wydawcą szaradziarskim w Polsce.
Na okładkach krzyżówek panoramicznych zawsze pojawia się atrakcyjna kobieta. Tym razem zamiast niej widzimy poważną twarz "psychoromantyka" Quebonafide. Nie wiadomo, czy krzyżówki będą dostępne do kupienia dla fanów.
Rozwiązywalibyście?