Instagram z założenia miał służyć jako platforma zrzeszająca społeczność osób, które wzajemnie się inspirują. W praktyce szybko jednak stał się maszynką do zarabiania pieniędzy. Jak grzybów po deszczu przybywa kolejnych influencerów, którzy marzą o przełożeniu zasięgów na finansowe profity i błyskawiczną popularność. O instagramowej "karierze" z prawdziwego zdarzenia marzy co drugi nastolatek. Tymczasem wykreowany w internecie, przepuszczony przez filtry świat, nie jest jednak wcale taki kolorowy, jak może się wydawać na pierwszy rzut oka.
Przez 18 lat obecności na rynku medialnym, Pudelek bez dwóch zdań stał się nieodłączną częścią polskiej popkultury. Nasz serwis jest na tyle kultowy, że "zagrał" właśnie małą rolę w filmie "Dziewczyna influencera" w reżyserii Szymona Gonery, który będzie miał swoją premierę w kinach już 2 lutego.
"Dziewczyna influencera" reklamowana jest jako pierwszy film o środowisku internetowych celebrytów. Wchodząca gwiazda internetu Zosia (Karina Rezner), znana pod nickiem Just Sophie, odkrywa, że jej chłopak, popularny YouTuber Komfi (Kamil Wodka), ma romans. Kiedy zdrada wychodzi na jaw i trafia na Pudelka, dziewczyna postanawia przyjąć ofertę uwielbianej przez internautów Violi (Olga Kalicka) i wraz z nią udać się w zagraniczną podróż za pieniądze sponsorów...
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Jak zapowiada dystrybutor, firma Kino Świat, "Dziewczyna influencera" to "elektryzująca opowieść o sławie, pieniądzach, klątwie popularności, żądzy uwagi i cenie płaconej za bycie na topie. To obraz rzeczywistości, ukrytej za filtrami Instagrama, wystudiowanymi kadrami klipów YouTube i lukratywnymi kontraktami sponsorów. Ponad wszystko jednak to przejmująca historia o tych, dla których liczba fanów i lajków określa poczucie własnej wartości, pasja graniczy z obsesją, a toksyczna rywalizacja rodzi mroczne sojusze".
W rolach głównych zobaczymy debiutującą Karinę Rezner, Olgę Kalicką ("Dziewczyny z Dubaju"), Kamila Wodkę ("Sexify"), Mateusza Banasiuka ("Furioza"), Joannę Koroniewską-Dowbor ("M jak miłość"), Rafała Królikowskiego ("Planeta Singli. Osiem historii"), Magdalenę Czerwińską ("Johnny"), Karolinę Szymczak ("Polityka"), Dominikę Kachlik ("O psie, który jeździł koleją"), Michała Piróga i Patryka Szwichtenberga ("Stulecie winnych").
W filmie pojawią się także internetowi celebryci. Wśród nich znajdują się między innymi: współzałożyciel i współwłaściciel Fame MMA Wojtek Gola, influencerzy i influencerki: Mrs. Lillyy, Grupa 6IXTEEN, Barbara Sarah Szczypiór "Barbeliciouss", modelka Anna Maria Olbrycht oraz model i twarz marek Campari, Bvlgari, Aston Marin - Kevin Lutolf.
Wybierzecie się do kin?