Gwiazdy show biznesu często spieniężają popularność, użyczając swojego wizerunku rozmaitym produktom. W zeszłym roku hitem w sklepach były "Lody Ekipy", które sprzedawały się jak świeże bułeczki, a w sieci kwitł nawet handel... pustymi opakowaniami po nich.
Niedawno głośno było z kolei o fast foodzie reklamowanym przez Matę, za co na rapera posypały się gromy. Uznano bowiem, że promuje wśród młodych ludzi niezdrowe przekąski.
Teraz z kolei swój autorski produkt wypuścił Quebonafide. Raper, wraz z producentem muzycznym FORXST-em, założyli markę spożywczą i wprowadzili na rynek "naturalnie pobudzające" napoje herbaciane. Do końca kwietnia będzie można je kupić w znanej sieci dyskontów. "Napoje nie z tej ziemi" dostępne będą na razie w dwóch smakach: matcha latte oraz milk tea.
Muzycy tłumaczą, że pomysł powstał podczas ich podróży do Azji.
Po powrocie okazało się, że na europejskim rynku na próżno szukać naszych ukochanych napojów, których skład byłby naturalny, więc postanowiliśmy zrobić je sami - właściwie dla siebie - wyjaśniają.
Mimo że dyskont, w którym dostępne są napoje Quebonafide, reklamuje się "niskimi cenami", to za produkt z logo rapera trzeba będzie zapłacić sporo, bo aż 9,99 zł za 500 ml. Internauci nie kryją oburzenia.
Cena powinna być dwa razy niższa; Trochę kogoś poniosło z ceną; Za matchę butelkową 10 złotych?; Nie kupię w życiu - piszą w komentarzach.
Myślicie, że mimo początkowej krytyki herbata Quebo okaże się hitem?