Była ona związana z kampanią kanału filmowo-serialowego Stopklatka. Rafał Zawierucha pełni w niej rolę prezentera serwisu informacyjnego, który przedstawia wydarzenia... z filmów.
W najnowszej kampanii Stopklatki, pod hasłem "Lecimy z hitami codziennie od 20", Rafał Zawierucha zaprezentuje wydarzenia, które nawiązują jednak nie do sytuacji na świecie, a do filmów z wiosennej ramówki kanału. Całość utrzymana jest w żartobliwej konwencji, aktor występuje w nieco przerysowanej roli prowadzącego rodem z amerykańskich serwisów newsowych. W zaaranżowanym studiu informacyjnym Stopklatki pojawia się z blond fryzurą, widoczną opalenizną i w nienagannym, choć zdecydowanie przyciągającym wzrok garniturze. W podobnej stylizacji Rafała Zawieruchę można było zobaczyć w przestrzeni miejskiej. Aktor przeprowadzał sondy uliczne, a także pojawił się na rozdaniu Fryderyków, gdzie w roli reportera rozmawiał z artystami.
Intrygująca przemiana Rafała Zawieruchy okazała się być zapowiedzią kampanii promującej wiosenną ofertę filmową Stopklatki. Spoty, w których aktor odgrywa rolę prezentera, przedstawiają wydarzenia osadzone w uniwersum filmów z ramówki kanału: "Nienawistna ósemka", "Mumia", "Igrzyska śmierci", "Mechanik: Prawo zemsty", "Londyn w ogniu" i "Dredd".
Płatna współpraca z Stopklatka S.A.