Red Lipstick Monster, jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych "vlogerek makijażowych". Według analizy rynku youtuberów przygotowanej przez Press Service może się pochwalić największym ekwiwalentem reklamowym, który wynosi 17 milionów złotych. Nic więc dziwnego, że reklamodawcy oraz stacje telewizyjne zabiegają o względy Ewy Grzelakowskiej-Kostoglu. Jej kanał na YouTubie śledzi ponad milion internautów, a filmy, na których zgłębia tajniki makijażu i testuje różne produkty, mają miliony wyświetleń.
W rozmowie z serwisem PrzeAmbitni Red Lipstick Monster zapewnia, że na razie nie myśli o telewizyjnej karierze. Choć otrzymuje wiele telewizyjnych propozycji, skupia się jedynie na pracy w sieci:
Nie przyjmuję propozycji do telewizji. Nie myślę o niej realnie, nie podejmuję takich prób. Na polskim YouTubie chciałabym więcej oglądać treści popularno-naukowych.
Zobacz też: Speszona Red Lipstick Monster promuje się w TVP
Źródło: www.przeAmbitni.p