Red Lipstick Monster nazywana jest "królową polskiego YouTube'a". Jako pierwszej kobiecie w Polsce udało jej się zdobyć aż milion subskrypcji swojego kanału. Napisała też dwie "bestsellerowe" książki o kosmetykach i malowaniu się. Umieszczane przez nią filmy w serwisie YouTube obejrzano ponad... 100 milionów razy. Według analizy rynku youtuberów przygotowanej przez Press Service może się pochwalić największym ekwiwalentem reklamowym, który wynosi 17 milionów złotych. Sama Ewa nie ma jednak zamiaru w najbliższej przyszłości pojawić się w telewizji.
W rozmowie dla portalu PrzeAmbitni opowiedziała o początkach swojej przygody z makijażem. Ewa Grzelakowska-Kostoglu przyznała, że od zawsze czuła chęć dzielenia się swoją wiedzą:
Od zawsze dzielenie się wiedzą i swoimi rozwiązaniami. Wszystko co sprawdzam jest naprawdę bardzo łatwe. Wiem, że sporo osób ma z tym problem. Lubię tłumaczyć, dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Oglądacie jej kanał?
Źródło: www.przeAmbitni.pl