Przez osiem lat trio Abstrachuje triumfowało na polskim YouTubie. Czarek Jóźwik, Robert Pasut i Rafał Masny założyli własną markę odzieżową, otworzyli klub w centrum Warszawy oraz cieszyli się licznymi kontraktami reklamowymi. Z czasem w sieci zaczęło pojawiać się coraz więcej twórców, a Abstra w pewnym momencie zatracili się w podążaniu za wyświetleniami, nie zważając na koszty.
Zobacz: Fame MMA 13: Robert Pasut o nieczystych zagraniach przeciwnika: "Szarpał mnie za ucho" (WIDEO)
Kłopoty pogłębiły się, kiedy Masny zdecydował się odejść z ekipy. Wówczas youtuberzy sprzedali swoje udziały w firmie i zaczęli działać na TikToku. O nagłym upadku Abstrachuje zrobiło się bardzo głośno w mediach. Po latach, w rozmowie z Pudelkiem, Robert Pasut opowiedział o klęsce internetowego imperium. Przyznał, że nawet tak dobrze prosperujący biznes jest on w stanie zaprowadzić na dno...
Nie ogłosiliśmy bankructwa, tylko sprzedaliśmy udziały, żeby ratować firmę. Widocznie jestem człowiekiem, który potrafi robić wielkie rzeczy, a potem je spie*dolić w epicki sposób. To był szereg decyzji. Nie robi się tak, że nie liczy się kosztów i patrzy się tylko na wyświetlenia. Te same formaty można było wyprodukować taniej. Dzieciaki lubią TikToki o polityce. TikToki o wojnie oglądają się dziesięć razy bardziej niż przebieranie się za baby - wyjaśnia.
Ciekawe tłumaczenie? Zobaczcie całą rozmowę.