Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ujawnili się światu w 40. urodziny aktorki znanej głównie z "M jak miłość". Prezenterzy śniadaniówki opublikowali wspólne zdjęcie na Instagramie, a niedługo później produkcja "Pytania na śniadanie" połączyła się jeszcze z nimi na żywo, prosto z Ziemi Świętej, by zaprezentować publiczności ich pocałunek na wizji. Mimo że "coming out" "Kurzopków" spotkał się z ciepłym przyjęciem wśród osób z branży, to internauci wielokrotnie krytykowali parę za romans.
Okazuje się jednak, że negatywne komentarze "fanów" to niejedyny problem Katarzyny Cichopek. "Dobry Tydzień" donosi bowiem, że jej wizerunek znacznie ucierpiał na ujawnieniu związku z Kurzajewskim, co miało się przełożyć na małą frekwencję słuchaczy podczas jednego ze spotkań, na które została zaproszona prezenterka.
Ostatnio, gdy na imprezie biznesowej w Rzeszowie opowiadała o swojej marce biżuterii, na sali były głównie puste krzesła - twierdzi tygodnik.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Kasia była gościem wydarzenia Carpathian Startup Fest 2022, na którym to wystąpiła jako prezes zarządu i opowiadała zgromadzonym o budowaniu własnej marki. Tam Cichopek komplementowała między innymi swój zespół, a także przekonywała, że social media "to potęga".
Przekonałam się, że social media to potęga, kiedy po wybuchu pandemii zaczęłam budować własną markę. Jest ona ultrakobieca. Sama mogę coś wymyślić, ale wszystkiego sama nie zrobię, dlatego chcę tu wyrazić swoje wielkie uznanie dla całego naszego zespołu - cytuje Cichopek serwis "Rzeszów Nasze Miasto".
Dotarliśmy do zdjęć z rzeszowskiego wydarzenia. Zobaczcie sami, ile osób przyszło posłuchać Cichopek.