Magdalena Ogórek, podobnie jak znaczna większość jej kolegów i koleżanek z dawnej ekipy TVP Info, wraz z końcem ubiegłego roku stanęła przed koniecznością znalezienia nowej pracy. Choć wszyscy zapewne spodziewali się jej transferu do TV Republiki, publicystka odmówiła szefowi kanału po jego propozycji zatrudnienia. Tuż po wakacjach powróciła jednak na szklane ekrany, dołączając do ekipy wPolsce24, stacji o bardzo zbliżonej linii redakcyjnej.
Jej szumnie zapowiadany powrót na wizję został boleśnie zweryfikowany przez widownię, której... najzwyczajniej w świecie zabrakło. Wskutek tragicznie niskich wyników oglądalności prowadzony przez nią program śniadaniowy został zdjęty z anteny po zaledwie 6 tygodniach emisji. Na otarcie łez został jej program publicystyczny pokazywany jednak wyłącznie raz w tygodniu.
Oto wyniki oglądalności programu Magdaleny Ogórek
Portal Wirtualne Media opublikował dane na podstawie pomiaru oglądalności firmy Nielsen Audience Measurement. Pokazywany w niedziele o godzinie 11:00 "Salon polityczny" po siedmiu odcinkach śledzi średnio 68 tys. widzów. Przekłada się to na 0,87 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Zdecydowanie mniejszą popularnością program cieszy się w grupie młodszych oglądających, między 16. a 49. rokiem życia. W tym gronie udział plasuje się na poziomie 0,33 proc.
Rekordową oglądalność "Salonu politycznego" odnotowano 20 października. Wyemitowane tego dnia wydanie przyciągnęło uwagę aż 116 tysięcy osób.
Tym samym autorski cykl Magdaleny Ogórek podnosi średnie dobowe wyniki stacji wPolsce24. Każdego dnia włącza ją niewiele ponad 41 tysięcy widzów.