Selena Gomez zdecydowanie nie miała wiele szczęścia w ostatnich latach. Przeszła operację nerek, ma również za sobą głośne rozstanie z Justinem Bieberem. Gwiazda przypłaciła ten związek swoim zdrowiem psychicznym, o czym wspomina na swojej nowej płycie. Piosenkarka na jakiś czas zniknęła z show biznesu i postanowiła skupić się na powrocie do sił oraz spędzaniu czasu w gronie wspierającej rodziny i przyjaciół.
Dzisiaj opublikowała na Twitterze wideo, w którym przyznaje, że nie próżnowała, lecz sporo pracowała nad stworzeniem swojej linii kosmetyków. Gomez dołączyła zatem do grona celebrytek, które też postanowiły się "przebranżowić". Co ciekawe, swoją markę nazwała tak samo jak nowy album - Rare.
"Bycie wyjątkową oznacza czucie się ze sobą komfortowo. Przestałam starać się być idealna, chcę po prostu być sobą - mówi w swoim wideo piosenkarka. Myślę, że Rare Beauty może być czymś więcej niż tylko marką kosmetyków. Chcę sprzedać kobietom ideę nieporównywania się do siebie i celebrowania swojej wyjątkowości. Zdjęcie, lajk, komentarz - te rzeczy nas nie definiują" - napisała.
Według gwiazdy, Rare Beauty nie skupia się na tym, jak kobiety są postrzegane przez innych, tylko przez siebie same. Wzmacniające pewność siebie kosmetyki będą dostępne latem tego roku.
Wybierzecie się na zakupy?