W Polsce z powodu niedożywienia cierpi blisko 170 tysięcy dzieci. W związku z skalą zjawiska powstała kampania społeczna Jem Drugie Śniadanie, mająca uświadamiać, że problem nie dotyczy tylko dzieci z najuboższych rodzin. Zaangażowali się w nią Zosia Ślotała, Kasia Glinka i Michał Będźmirowski promujący się jako "Modny Tata".
Niedożywienie dzieci nie funkcjonuje tylko nie tylko w rodzinach patologicznych, ale też w rodzinach normalnych. Zawsze powtarzałem, że ten cały projekt Modny Tata i wszystkie kwestie związane z nim i działalnością w social mediach, bardzo się cieszę, że za tym idzie jakaś wartość dodana. Że to nie jest tylko pusty przekaz informacji odnośnie jak się ubrać - mówi Michał Będźmirowski.
_**Niedożywienie niekoniecznie oznacza głód, p**onieważ niedożywienie to jest także wybieranie złych produktów żywieniowych, czyli jedzenie, które ma absolutnie zero wartości, kiedy je jemy_ - podkreśla Zosia Ślotała.
Przekonuje Was wybór ekspertów ds. żywienia?
Przypomnijmy, jak na co dzień pracuje Zosia: Ślotała: "Bywam w Spa 2-3 RAZY W TYGODNIU! TO MOJA PRACA!"
Źródło: Newseria Lifestyle