Sofia Vergara od dłuższego czasu znajduje się na wznoszącej fali zawodowej. Podczas kiedy wiele jej doświadczonych koleżanek z branży narzeka na milczący telefon i brak zaproszeń na castingi, przebojowa Kolumbijka zyskuje coraz młodszą publiczność. W powrocie na okładki poczytnych magazynów pomogła jej bijąca rekordy popularności netflixowa "Griselda", w której odegrała rolę tytułową. Ponadto od kilku lat świetnie odnajduje się za stołem jurorskim w amerykańskiej odsłonie programu "Mam talent!".
51-letniej aktorce trzeba oddać, że nie czeka do momentu, aż jej manna spadnie z nieba. Świadoma swojego marketingowego potencjału gwiazda wpadła na pomysł rozkręcenia własnego biznesu. Jako zagorzała miłośniczka kawy postanowiła wejść na rynek spożywczy z własną linią napojów kofeinowych.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Sofia Vergara na potrzeby reklamy pokazała zdjęcie topless
Latynoska piękność poinformowała oficjalnie o nawiązanej współpracy z Krajową Federacją Plantatorów Kawy, która pomoże jej w pozyskaniu kolumbijskich ziaren najwyższej jakości. Świeżo upieczonej businesswoman zależy na tym, by jej marka ¡DIOS MÍO! KAWA zdobyła uznanie wśród prawdziwych znawców i koneserów.
Chcąc zachęcić odbiorców do nabycia nowych produktów, wykorzystała sprawdzony od lat patent. Bez krępacji pokazała kadry topless, układając powabne ciało na drobnych ziarenkach kawy. Część z nich posłużyła do zakrycia jej części intymnych.
Końcowy efekt wykonanych fotografii do złudzenia przypomina plakat kultowej produkcji "American Beauty". Jak przyznała rozgogolona aktorka, proponowana przez nią kolumbijska kawa będzie stanowić hołd dla wszystkich latynoskich plantatorek, stanowiąc swego rodzaju podziękowanie za trud włożony w ich codzienną pracę.
Myślicie, że docenią jej odważny gest?