Ewa Grzelakowska-Kostoglu, w sieci znana jako Red Lipstick Monster, jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych "vlogerek makijażowych". Według ostatniej analizy rynku youtuberów przygotowanej przez Press Service Monitoring Mediów może się pochwalić największym ekwiwalentem reklamowym, który wynosi 17 milionów złotych. Oznacza to, że gdyby Ewa chciała zapłacić za każde swoje pojawienie się w mediach, kosztowałoby to łącznie 17 milionów złotych. Przypomnijmy: Red Lipstick Monster jest "warta"... 17 MILIONÓW ZŁOTYCH?!
Jej kanał na YouTubie śledzi ponad 900 tysięcy internautów, a filmy, na których zgłębia tajniki makijażu i testuje różne produkty, mają miliony wyświetleń. Nic więc dziwnego, że potencjał i popularność Ewy postanowiło wykorzystać TVP. Po ostatniej wizycie w gmachu telewizji czekali na nią paparazzi, co wyraźnie speszyło gwiazdę sieci. Zobaczcie.