Chyba nikt nie ma wątpliwości, że Lara Gessler wkręciła się do show biznesu dzięki swojej sławnej mamie, Magdzie. Choć początkowo córka restauratorki kokietowała, że kariera celebrytki jej nie interesuje, w pewnym momencie zaczęła aktywnie udzielać się na ściankach, występować w telewizji i pokazywać na Instagramie gołą pupę.
Przypomnijmy: Lara Gessler chwali się… GOŁĄ PUPĄ. Internauci: „Może lepiej do Playboya? Tam przynajmniej nieźle zapłacą”
Epatowanie golizną i zabieganie o uwagę w końcu się opłaciło i Lara zdobyła duży kontrakt reklamowy. Nie będzie jednak reklamować ubrań, kosmetyków, ani nawet garnków, a... drzwi.
W kampanii zatytułowanej "Otwórz się na siebie" wykorzystano hasło "Miejsce kobiet jest w kuchni". Na oficjalnej stronie kampanii opublikowano spoty będące rozwinięciem koncepcji. W jednym z nich widzimy Larę w kuchennym fartuchu, która tłumaczy, dlaczego "miejsce kobiet jest w kuchni".
To jest wyniesienie tej roli na inny poziom. Jeśli umiesz gotować, masz dużo więcej władzy niż zasiadanie przy niejednym stole negocjacyjnym - przekonuje Gesslerówna.
Być może miejsce Lary Gessler jest w kuchni, na pewno jednak nie każda kobieta widzi sens swojego życia w gotowaniu. Wygłaszanie takich sloganów urąga kobietom i jest szkodliwe społecznie.
Producent drzwi tłumaczy, że celowo sięgnięto po hasła, które w stereotypowy sposób przedstawiają kobiety.
Twórcy kampanii podkreślają szczególną rolę ambasadorek, które swoją autentyczną postawą i życiowymi wyborami udowadniają, że stereotypowo kobiece cechy mają pozytywny wpływ na to, co może stać się pasją, zawodem czy powołaniem - czytamy w komunikacie prasowym.
Inne z użytych w reklamie haseł to: "Kobiety ciągle gadają i gadają" oraz "Kobiety są przewrażliwione na punkcie dzieci". Oprócz Lary Gessler, "twarzami drzwi" zostały również Magdalena Różczka i Gabi Drzewiecka.
Trafia do Was przekaz tej reklamy?
Zobacz też: Magda Gessler chwali się... BIUSTEM CÓRKI przy wigilijnym stole. Internauci: "Sutki na wierzchu!? WSTYD"