Działalność Doroty Szelągowskiej kojarzona jest przede wszystkim z aranżacją wnętrz oraz całkowitymi metamorfozami mieszkań. Dziennikarka daje upust swoim kreatywnym instynktom, przedstawiając telewidzom przeróżne sposoby na urozmaicenie i udekorowanie nudnych domów. Talent do projektowania przydaje się nie tylko przed kamerą, ale również w życiu prywatnym Doroty, czym gwiazda nie zapomina chwalić się w sieci.
Zdaje się, że niedługo Dorota będzie musiała na stałe przenieść swoją działalność do internetu. Według badań przeprowadzonych przez Nielsen Audience Measurement, trzeci sezon emitowanych przez TVN "Totalnych remontów Szelągowskiej" cieszy się o wiele mniejszą popularnością niż pierwsza odsłona dekoratorskiego programu. Aktualnie wnętrzarskie zmagania Szelągowskiej skupiają przed telewizorami niecałe 800 tysięcy widzów, co oznacza spadek o prawie pół miliona w porównaniu z premierowym sezonem.
Tęsknilibyście za remontową Dorotą?
Która celebrytka dla rozgłosu i pieniędzy chciała sfingować własny ślub? Posłuchajcie w najnowszym Pudelek Podcast!