W ostatnim czasie Barbara Kurdej-Szatan najczęściej pojawia się w mediach w kontekście swojej ciąży. Odkąd celebrytka potwierdziła w mediach radosną nowinę, regularnie dzieli się swoim szczęściem w kolejnych wywiadach i ochoczo prezentuje rosnący brzuch na Instagramie.
Termin porodu Barbary Kurdej-Szatan zbliża się wielkimi krokami, a sama celebrytka nie ukrywa, że ostatnie tygodnie ciąży są dla niej sporym wyzwaniem. Wiadomo już, że Basia i jej mąż Rafał spodziewają się synka. Chłopiec otrzyma "tradycyjne, polskie imię" - Henryk.
Zobacz: Ciężarna Barbara Kurdej-Szatan chwali się okazałym brzuszkiem i przypomina: "ZOSTAŁ MIESIĄC" (FOTO)
Zobacz również: Charakterna Barbara Kurdej-Szatan odpowiada na zaczepki fanki: "Nie lubię pani za DZIELENIE LUDZI"
Nie jest tajemnicą, że Barbara Kurdej-Szatan zdobyła rozpoznawalność dzięki występowi w reklamie popularnej sieci telefonów komórkowych. Chociaż dziś celebrytka ma na koncie wiele ról w filmach i serialach oraz występy w programach rozrywkowych, wielu wciąż kojarzy ją z postacią "blondynki z Playa".
Kurdej-Szatan występuje w kampaniach reklamowych wspomnianej sieci od 2013 roku i do tej pory nic nie wskazywało na to, że jej pozycja jako twarzy marki może być zagrożona. Jak udało się jednak dowiedzieć Pudelkowi, firma coraz poważniej rozważa zakończenie współpracy z Barbarą oraz Maciejem Łagodzińskim i zaserwowanie widzom odświeżonej wersji popularnej reklamy.
"Blondynka i szatyn" są świetni, wspaniale się z nimi współpracuje. Basia sprawiła, że o reklamie zawsze dużo się mówiło i ona sama dzięki niej zrobiła karierę. Ale każdy, nawet najlepszy pomysł, co jakiś czas trzeba odświeżyć. I takiego odświeżenia potrzebuje kampania Playa - zdradza nam osoba związana z branżą reklamową.
Zobacz również: Rozradowana Barbara Kurdej-Szatan chwali się ciążowym brzuszkiem na planie reklamy: "POWRÓT DO PRACY" (FOTO)
Okazuje się, że firma zdążyła już nawet sprawdzić reakcję widzów na spoty reklamowe bez udziału Kurdej-Szatan i Łagodzińskiego. Badania wykazały, że odbiorcy mogliby całkiem dobrze znieść nieobecność reklamowego duetu.
Pojawiły się plany zakończenia współpracy z Basią i Maćkiem. W ostatniej reklamie z Kamilem Bednarkiem już ich nie było i widzowie dobrze zareagowali. Badania focusowe wykazały dobre przyjęcie tego spotu - twierdzi nasz informator.
Będziecie tęsknić za "blondynką z reklamy"?
Zobacz również: Promienna Barbara Kurdej-Szatan w bieli wspiera kampanię Joanny Przetakiewicz (ZDJĘCIA)