Joanna Przetakiewicz wzorem zagranicznych projektantów mody jakiś czas temu poszerzyła ofertę swojej marki La Mania o dział z luksusowymi dodatkami do wnętrz. W jej sklepie można kupić między innymi świece, poduszki oraz porcelanę i wyroby szklane.
Swego czasu głośno było o tym, że kryształy z jej kolekcji sprzedawane jako ekskluzywny produkt, są produkowane w polskiej hucie Julia, a La Mania naklejała na nie jedynie swoje naklejki. Klienci narzekali, że za taką cenę kieliszki powinny mieć przynajmniej grawer i dedykowane pudełko.
Teraz ponownie głośno jest o wyrobach z serii La Mania Home i znów w negatywnym kontekście. Bloger Michał Kędziora ujawnił sprawę jednej z klientek, która zakupiła talerze La Manii, a otrzymała wyrób z logo fabryki porcelany Ćmielów.
Jeden z talerzy miał logotyp LaMania Home, a drugi Ćmielów (czyli ich podwykonawcy). Niczym innym się nie różniły. Wyobraźcie sobie, jaki zawód musiała przeżyć klientka, gdy odkryła, że jest to złota linia marki Ćmielów (to ich autorski wzór sprzedawany od lat) którą można kupić za 10-15 zł sztuka, a La Mania Home sprzedaje je znacznie drożej. Różnią się tylko logotypem - zwraca uwagę na Instastories.
Bloger uważa, że taka sytuacja nigdy nie powinna się zdarzyć.
To jest tak słabe na wielu polach, że aż palce bolą od pisania. Po pierwsze: jak to możliwe, że taki egzemplarz przeszedł przez kilka par rąk? Wyobrażacie sobie sytuację, że Ralph Lauren Home czy jakakolwiek inna marka premium wysyła klientowi produkt z logotypem innej marki?!
Po drugie: Ćmielów to jest legenda, marka sama w sobie, ponad 230 lat historii. Aż prosi się, by wykorzystać to w przekazie firmy, która ma dwa lata (LaMania Home) i aspiruje do bycia luksusową. Można z tego zrobić piękną, wiarygodną historię, można zrobić autorski projekt, ale nie - lepiej wziąć gotowca, ukryć skąd to pochodzi, dodać własny logotyp i sprzedawać kilka razy drożej. Nie kumam tego - pisze Kędziora.
Skontaktowaliśmy się z Joanną Przetakiewicz z prośbą o komentarz. Milionerka tłumaczy, że wcale nie ukrywa współpracy z Ćmielowem, a na sortowni zaszła pomyłka.
Z Ćmielowem współpracujemy od początku istnienia marki La Mania Home i chwalimy się tym na naszej stronie. Nasz zestaw składa się z trzech specjalnie dobranych elementów standardowej linii porcelany Classy. Wersja La Mania (w cenie 89 zł) jest przeznaczona dla klienta indywidualnego i pakowana w eleganckie prezentowe pudełko ze złotym logotypem. W Ćmielowie standardowo można kupić wyłącznie maxizestaw 40 sztuk za ponad 700 zł.
Klientka omyłkowo otrzymała z sortowni producenta część talerzy z naszym logo, a część z Ćmielowa. Sprawa natychmiast została skorygowana zgodnie z życzeniem klientki - zapewniła Joanna, dodając, że klientka została "bardzo przeproszona".
Zobacz też: Joanna Przetakiewicz sprzedaje PODRÓBKI luksusowych dodatków do wnętrz? "Podobieństwo jest uderzające"
Pudelek ma już własną grupę na Facebooku! Masz ciekawy donos? Dołącz do PUDELKOWEJ społeczności i podziel się nim!