We wrześniu ubiegłego roku Maffashion i Sebastian Fabijański powitali na świecie syna Bastiana. Od momentu narodzin potomka blogerka chętnie relacjonuje w sieci rodzicielstwo, które na co dzień łączy z prowadzeniem własnej marki i obowiązkami influencerki. Do pracy Maff wróciła zaledwie 2 tygodnie po porodzie, stawiając się na planie sesji zdjęciowej.
Przypomnijmy: Wystrojona Maffashion pozdrawia z sesji zdjęciowej: "Po DWÓCH TYGODNIACH powrót na plan" (ZDJĘCIA)
Okazuje się, że w przypadku Maffashion macierzyństwo już zdążyło zaowocować intratną zawodową propozycją. Blogerka właśnie została ambasadorką polskiej marki z akcesoriami dla dzieci i niemowląt Maylily. W ramach współpracy blogerka będzie miała nawet okazję zaprezentować światu własną kolekcję produktów dla najmłodszych.
Maffashion nie ukrywa swojego podekscytowania rolą ambasadorki dziecięcej marki. Jak twierdzi, zarówno ona, jak i jej syn są fanami produktów firmy. Mało tego, Bastian wystąpił nawet z mamą podczas sesji zdjęciowej promującej reklamowane przez nią akcesoria.
Bastian uwielbia kocyki, są dla niego lepsze niż niejedna zabawka. Wielokrotnie wspominałam o tym na swoim Instagramie - zapewnia blogerka.
Będąc ambasadorką marki, z wielką przyjemnością zaprojektuję autorską kolekcję, bo wiem, że jakość produktów będzie na najwyższym poziomie - dodała celebrytka.
Zobacz również: Maffashion wspomina CESARKĘ: "Nie chcę myśleć o tym, co by było, gdyby nie ta możliwość"
Założycielka marki, Katarzyna Mitas, również nie może doczekać się efektów pracy nad kolekcją Maff, którą już zapowiedziano jako "harmonijną mieszankę kreatywności z bardzo mocnym fundamentem wartości rodzinnych".
Od samego początku wiedziałam, że Maffashion będzie świetną ambasadorką Maylily. To, co robi zawodowo i to jak prywatnie ważna jest dla niej rodzina, idealnie pasuje do naszej marki, a przede wszystkim wartości, jakimi się kierujemy. Bardzo doceniam naturalność i olbrzymią kreatywność Julii. Już nie mogę się doczekać, kiedy zaprezentujemy efekty naszej współpracy - przyznaje Katarzyna Mitas
Podoba Wam się pierwsza kampania reklamowa Bastiana?
Zobacz również: Maffashion odpowiada Ewokracji: "Do mojej oceny zostało dobudowane ŚMIANIE SIĘ z osób plus size"