Marcin Prokop to bez wątpienia jeden z bardziej lubianych dziennikarzy w Polsce, który ma w zwyczaju rozbawiać publiczność i skracać dystans. Poza wieloma obowiązkami i wcieleniami zawodowymi jest też aktywny na Instagramie, gdzie obserwuje go ponad 700 tys. followersów.
Od jakiegoś czasu obserwować mogliśmy tam kolejne posty, ukazujące prezentera w okolicznościach przyrody co najmniej… niepolskich. Przynajmniej nie o tej porze roku. Plaża, palmy, słońce, błękit nieba i fal. Drink z palemką, dmuchane gadżety do wody, rakiety do badmintona, krzyżówki… Aż się rozmarzyliśmy. Marcin Prokop w swoim stylu puszczał oczko do fanów, oznaczając lokalizację kilku tych zdjęć jako Kołobrzeg czy Zakopane.
Dzisiaj już wiemy i donosimy, że tak na przełomie marca i kwietnia nie wyglądają nasze rodzime turystyczne kurorty, a cypryjska plaża w kultowym Ajia Napa.
Okazuje się, że prezenter telewizyjny bawił się tam z Wakacje.pl. Firma zaprosiła dziennikarza do współpracy reklamowej, której efekty można oglądać w kampanii, jaka właśnie ujrzała światło dzienne i potrwa do końca roku.
Sami zobaczcie najnowsze spoty:
– To była świetna zabawa. Nigdy wcześniej nie byłem zakopywany żywcem tak, żeby ponad piasek wystawała mi tylko głowa. Ekipa, która przygotowywała specjalny dół, w którym mógłbym się zmieścić, przez chwilę obawiała się, że dokopie się do Australii, na szczęście udało się tego uniknąć. Kreacja tej kampanii oparta jest na dobrej zabawie i poczuciu humoru, czyli bliskich mi tematach, dlatego nie mogło ich zabraknąć również podczas pracy nad materiałami – komentuje dziennikarz.
Po zdjęciach i materiałach wideo, do jakich dotarliśmy, można chyba powiedzieć, że wzorem Marcina Prokopa dla takiego urlopu wręcz warto dwoić się i troić.
– Przez tę multiplikację Marcina chcieliśmy podkreślić, że nie ma jednego pomysłu na spędzenie wakacji i można się nimi cieszyć na wiele sposobów, a Wakacje.pl oferują przeróżne formy wypoczynku - mówi Tomasz Bączek, head of brand w Wakacje.pl, odpowiedzialny za przygotowanie i realizację kampanii.
– Dziś technologia umożliwia tworzenie wycieczek zorganizowanych o dowolnym charakterze, od pakietów turystycznych, opartych na przelotach czarterowych, aż po wycieczki tworzone na bazie połączeń regularnych, w tym tanich linii lotniczych. Oferta biur podróży jest szeroka jak nigdy dotąd i w Wakacje.pl każdy znajdzie coś dla siebie – zapewnia Katarzyna Walczak, dyrektor marketingu i członek zarządu Wakacje.pl.
Jeśli Wam również marzą się wakacje na Cyprze to teraz ceny wyglądają bardzo atrakcyjnie – link z ofertami tutaj.
Materiał powstał przy współpracy z Wakacje.pl