Trwa ładowanie...
Przejdź na
Dav
|
aktualizacja

TYLKO NA PUDELKU: Przedstawiciel lotniska odpowiada na żale Honoraty Skarbek: "Na żadną ze skrzynek nie wpłynęła korespondencja od pani"

305
Podziel się:

Honorata Skarbek pożaliła się na Instagramie, że podczas podróży z jej walizki zniknęły okulary warte 6 tys. złotych. Piosenkarka zapewniła, że kontaktowała się zarówno z lotniskiem, jak i przewoźnikiem, ale nie uzyskała pomocy. "O zdarzeniu dowiedzieliśmy się wczoraj z mediów społecznościowych" - przekazał nam Piotr Rudzki, Kierownik Działu Komunikacji PPL.

TYLKO NA PUDELKU: Przedstawiciel lotniska odpowiada na żale Honoraty Skarbek: "Na żadną ze skrzynek nie wpłynęła korespondencja od pani"
Przedstawiciel lotniska odpowiada na skargi Honoraty Skarbek (Getty Images, KAPiF)

Honorata Skarbek podzieliła się na Instagramie przykrą sytuacją, jaka spotkała ją podczas podróży lotniczej. Jak relacjonuje, po nadaniu bagażu w liniach LOT na Lotnisku Chopina w Warszawie, z jej walizki zniknęły okulary warte ponad 6000 złotych. Był to nowy, nieodpakowany jeszcze prezent, który chciała dostarczyć na miejsce docelowe. Po otwarciu walizki w hotelu zorientowała się, że jej bagaż został naruszony – opakowanie i dokumenty były porozrzucane, a okulary zniknęły.

W dalszej części nagrania Skarbek opowiedziała o bezskutecznych próbach uzyskania pomocy. Wymieniła instytucje, do których się zwróciła, jednak żadna z nich nie była w stanie rozwiązać sprawy.

Dzwoniłam już na Lotnisko Chopina, dzwoniłam do linii lotniczych LOT, dzwoniłam do biura rzeczy zagubionych, do bagażu zepsutego, zniszczonego, zagubionego do urzędu celnego oraz na policję. Zupełnie nikt nie chce mi pomóc. Każdy kolejny podmiot odsyła mnie do kolejnego i mówi, że nic nie może zrobić - słyszymy.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Honorata Skarbek o braku autentyczności w internecie.

Pudelek skontaktował się z przedstawicielami Lotniska Chopina w Warszawie, aby uzyskać komentarz w sprawie. Piotr Rudzki, Kierownik Działu Komunikacji Polskich Portów Lotniczych, poinformował, że o całym incydencie dowiedział się z mediów społecznościowych. Zaznaczył również, że nie otrzymano żadnego oficjalnego zażalenia od Skarbek. Zapewnił jednak, że podjęto próbę kontaktu z wokalistką.

Na żadną ze skrzynek mailowych Lotniska Chopina przeznaczonych do kontaktu z pasażerami: Kontakt, zespołu rozpatrującego skargi ani zespołu prasowego, nie wpłynęła korespondencja od pani Skarbek. O zdarzeniu dowiedzieliśmy się z mediów społecznościowych wczoraj, wczoraj również bezpośrednio udzieliliśmy odpowiedzi artystce - czytamy.

Jak podkreśla Rudzki, biuro, do którego zgłosiła się Skarbek, obsługiwane jest przez pracowników firmy handlingowej, która działa na zlecenie linii lotniczych, a nie Lotniska Chopina.

Nieporozumienie może wynikać z faktu, że lotnisko postrzegane jest jako jedna wielka organizacja. Jest to przeświadczenie mylne, ponieważ działa tu wiele różnych niezależnych od siebie podmiotów. Biuro, do którego zgłosiła się pasażerka, obsługiwane jest przez pracowników firmy handlingowej, działającej w imieniu i na zlecenie linii lotniczych. Nie są to podwykonawcy ani pracownicy zatrudnieni przez Lotnisko Chopina. Wynika to z przepisów międzynarodowych – za bagaż od momentu nadania do momentu dostarczenia do pasażera odpowiedzialny jest przewoźnik i działający w jego imieniu agent obsługi naziemnej. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia bagażu pasażer powinien skontaktować się niezwłocznie właśnie z AON lub przewoźnikiem.

Jak czytamy w przesłanej odpowiedzi, w sytuacji podejrzenia kradzieży pasażer powinien zgłosić sprawę zarówno linii lotniczej, jak i policji, która podejmie działania w celu ustalenia okoliczności zdarzenia.

Należy mieć na względzie, że do kradzieży mogło zarówno dojść w porcie przylotu, jak i wylotu, a w przypadku rejsów łączonych - w portach tranzytowych - dodaje Rudzki.

Otrzymaliśmy także odpowiedź od PLL LOT, z której wynika, że skarga od Skarbek wpłynęła wczoraj wieczorem, a także podjęto działania mające na celu jej wyjaśnienie.

Jako Polskie Linie Lotnicze LOT zawsze kierujemy się dobrem i bezpieczeństwem naszych pasażerów, utrzymując najwyższe standardy świadczonych usług. Sprawa Pani Honoraty Skarbek trafiła do nas wczoraj wieczorem, a odpowiednie w tym przypadku działania zostały przez nas podjęte niezwłocznie. Reklamacja rozpatrywana jest zgodnie z obowiązującymi przepisami - czytamy.

Myślicie, że taka odpowiedź usatysfakcjonuje Honoratę?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(305)
Zaloguj się i zostań Championem Pudelka VIP
Pamiętaj, że po zalogowaniu nadal możesz
komentować ANONIMOWO 😎
Szansa na wyróżniony komentarz
Odznaka Championa
Kolorowy avatar
🔝⭐
TOP WYRÓŻNIONE (tylko zalogowani)
Anya S.
3 godz. temu
Nie wiem kto to jest, ale chyba jakiś elf z dramatem!
Katarzyna B.
3 godz. temu
W moim wymarzonym świecie ludzie których stać na zakup okularów za 6k wiedzą też ,że w takiej sytuacji dzwoni się do prawnika o radę. Teraz chyba wszystko najpierw ląduje w internecie...
izabela s.
3 godz. temu
Ona poważnie jest artystką?
Aneta F.
3 godz. temu
Mnie tez okradli w liniach Lotu. I bya ta sama spiewka
Daisy
3 godz. temu
Latam bardzo często i tylko na Okęciu okradziono mnie 2 razy (wyjmują rzeczy z walizki)!
POZOSTAŁE WYRÓŻNIONE
aga
3 godz. temu
Wytłumaczenie tego pana jest słabe, jak to pasażer może nie wiedzieć, że na lotnisku jest milion spółek i spółeczek... Oni to wiedzą, bo to ich praca. A pasażer na lotnisku musi się orientować, że inna firma obsługuje bagaż a inna lot, na dworcu inna spółka jest odpowiedzialna za brudny kibel, a inna za opóźniony pociąg. Jedziesz autobusem i zatnie się biletomat? Musisz wiedzieć jaka firma jest od biletomatów i tam pisać. Nikt nie ma czasu i energii na rozkminianie tych zależności, ludzie chcą po prostu załatwić sprawę, a w dobie automatyzacji i AI, która ma nas wszystkich zastąpić widać niemożliwe jest połączenie usług i udzielenie konkretnej informacji bez odbijania się od kilku osób.
Taka prawda
3 godz. temu
Bla, bla, bla. Jak zwykle niewiniątka, bagaże same pasażerom się kradną.
ggg
3 godz. temu
dopiero jak coś ukaże się w SM to zaczyna sie działanie i tłumaczenia, poczytajcie pod TT Honoraty ile ludzi zostało przez "lotnisko" okradzionych
Drymy
3 godz. temu
Przecież mówiła, że wydzwaniała a nie, że pisała.
Drymy
3 godz. temu
Przecież mówiła, że wydzwaniała a nie, że pisała!
NAJNOWSZE KOMENTARZE (305)
szenzi
2 min. temu
Oj tam, oj tam! Po prostu paniusia (bez wykształcenia) postanowiła się letko polansowach w mediach. Pomyślałby kto, łazi w butach za 150 zł. ale okulary se kupiła za 6000 zł. Po prostu , wyżej s.a niż du.ę ma i nic ponadto.
MAGDII T.
5 min. temu
Wierzę że szczęśliwym finałem okaże się ta pomyłka
Fox news
6 min. temu
Takie okulary to skarbek
Doda i Edzia
7 min. temu
Na czym polega "artyzm" tej "artystki"?
cynik
7 min. temu
Nie wierzę jej.
Paulina
8 min. temu
Co ro za problem dotrzeć do monitoringu? Jeśli nie ma - zalozyc,...wtedy będzie wszystko jasne! Złodziejstwo jest niedopuszczalne
Gosc
15 min. temu
A czy walizka była zamknięta na kłódkę? Trzeba kupić małą podróżną kłódkę i po kłopocie . Dodatkowo ofoliowac walizkę .
ece
19 min. temu
A na koniec się okaże że chciała żeby koło niej było zamieszanie. Kliknięcia się liczą. Okularów mogło nie być. Równie dobrze mogła je zgubić przy pakowaniu. Jak ma ubezpieczenie w podróży to ono obejmuje bagaż.
Piotr
19 min. temu
A kto to jest w ogóle
Heheszki
19 min. temu
Może kupiła podróbę i służby zarekwirowały 😆😆
alalala
22 min. temu
Gwiazda? serio? niech sprawdzi w domu........ takie wielkie gwiazdy nie mają głowy do takich drobnostek :)))
arnold
25 min. temu
NIE, ale dzięki temu ma artykul na pudlu i ruch na insta, a to dla niej bezcenne.
Rada
25 min. temu
Załóż zbiórkę w necie jak wrublowa albo rychlikowa
🥸🤦🏼‍♀️🥸🤦...
28 min. temu
Kto wkłada okulary do walizki rejestrowanej? Ja zawsze mam ze soba. Raz, bo ma drogie okulary. Dwa, bo to delikatny przedmiot.
...
Następna strona