Pod koniec czerwca Joanna Krupa powróciła do Polski, by stawić się na planie dziewiątej edycji Top Model. Choć ze względu na pandemię koronawirusa castingi do programu odbywały się głównie za pośrednictwem internetu, teraz jury może już osobiście poznać uczestników. Premiera show zaplanowana jest na jesień, więc promocja ruszyła pełną parą.
Niedawno jeden z tabloidów donosił, że Dżoana planuje spędzić w ojczyźnie całe wakacje i zamierza pokazać Polskę niespełna półrocznej córce.
Asia kocha Polskę i chce tą miłością zarazić Ashę. Rok temu zwiedzała nasz kraj z mężem Douglasem - twierdzi informator Faktu. Na pewno wybiorą się z córeczką do Krakowa i nad Bałtyk, bo te miejsca są jej sercu szczególnie bliskie - dodaje źródło.
Zanim jednak będą rodzinne wakacje, Joasia musi nieco popracować. W tym właśnie celu udała się w niedzielny poranek do studia Dzień Dobry TVN, by porozmawiać o kolejnej edycji Top Model, macierzyństwie i nowym biznesie.
Okazuje się bowiem, że Krupa wystartowała właśnie... z własną marką "naturalnych, innowacyjnych produktów" - BEESWEET, stając się tym samym twarzą między innymi owsianek, koktajli odżywczych czy miodów. By na kanapie śniadaniówki jak najlepiej przedstawić fundamenty autorskiej marki, Dżoana postanowiła wypisać sobie na dłoni kluczowe hasła, w tym wspominane już owsianki czy miód.
Sprytna z niej dziewczyna?