Trwa ładowanie...
Przejdź na
Sima
|

Weronika Rosati w "balijskiej" scenerii promuje swoją markę kosmetyczną (ZDJĘCIA)

188
Podziel się:

Weronika Rosati ruszyła z promocją marki kosmetycznej, której nazwa "Lajuu" przypomina nam nieco brzmienie nazwy marki... Julki Wieniawy, "Jusee". Mama Julki, która jest agentką Weroniki, jest też matką nazw obu marek?

Weronika Rosati w "balijskiej" scenerii promuje swoją markę kosmetyczną (ZDJĘCIA)
Weronika Rosati promuje swoją markę kosmetyczną Lajuu (AKPA)

Weronika Rosati dołączyła właśnie do grona gwiazd, które mają własne marki kosmetyczne. Po Kindze Rusin zawiadującej swoim biznesem z małej wysepki na Oceanie Indyjskim, idącej jak burza Annie Lewandowskiej, która ostatnio ofertę sprzedażową poszerzyła o perfumy i Julii Wieniawie proponującej fankom kolorowe kosmetyki, Weronika jest kolejną gwiazdą, która chce zarabiać na urodzie.

Póki co mieszkająca na stałe w Hollywood aktorka celuje w polskie klientki. Trudno się zresztą dziwić - za oceanem konkurencja w branży kosmetycznej jest wśród celebrytek niemała - wystarczy tylko wspomnieć, że swoje marki urodowe prowadzą tam Kim Kardashian i jej przyrodnia siostra Kylie Jenner, o wielu innych celebrytkach nie wspominając.

Rosati zadedykowała więc swoją nową markę w pierwszej kolejności klientkom znad Wisły. W czwartek aktorka pojawiła się na imprezie promocyjnej inaugurującej działalność marki.

Zobacz także: Teresa Rosati bardzo pomaga Weronice. Poświęciła dla niej karierę

Ubrana w zwiewną sukienkę Weronika pozowała do zdjęć ze słoikami kremów i przysiadywała w plecionym fotelu w modnym balijskim stylu. W gronie zaproszonych gości była mama Weroniki, Teresa Rosati oraz mama i menedżerka Julii Wieniawy, Marta Wieniawa-Narkiewicz, która jest jednocześnie agentką Rosati.

Jeśli chodzi o same produkty, na razie w ofercie sklepu marki nie ma ich zbyt wiele. Możemy wybierać między brązującym serum do twarzy, brązującym balsamem do ciała, kremem do twarzy i samoopalaczem. Ceny produktów mieszczą się w granicach 129 - 169 złotych.

Skusicie się?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(188)
WYRÓŻNIONE
@@@
3 lata temu
Pani Weronika taka hoolywoodzka a za agentkę ma "mamę Julki", no nie uwierzę...
Fhjk
3 lata temu
Pani pozująca na światową aktorkę, będąca statystyką w zagranicznych produkcjach, na codzien nie przyznaje się do Polski, nawet rodzimego języka nie chce uczyć dziecka, ale jak trzeba sprzedać jakiś badziew to Polki jak najbardziej cacy. F**k me lol
Sarah🖤🖤🖤
3 lata temu
Ten fotel to już wszystkie celebryckie tyłki gości? Bo coś popularny ostatnio....
Gosc
3 lata temu
Tak, tak zeby weronisia miala na nowa torebke i koszty sadowe ;) nic nie kupie
Gosc
3 lata temu
Zawsze towarzyszy jej mama...
NAJNOWSZE KOMENTARZE (188)
Justa17
8 miesięcy temu
Co sobą reprezentuje ta Pani? Światowa aktorka? Nie kojarzę....Co takiego zagrała by zasłużyć na to miano? Zarozumiała, snobistyczna, zawsze wyglądająca staro, wręcz przejrzale
Hrabina
3 lata temu
Cóż to za cena, na pewno nie dla " przeciętnej" polki.Pani Weronika, nie ma żadnego doświadczenia w branży kosmetycznej.Po prostu chce zarobić na nazwisku i tyle.Żenada.
WNJWN
3 lata temu
A CZY ODWIEDZA WEINSTEINA? CO ONA BREDZI O PRAWNIKACH? ZDJĘCIA SĄ JASNE I WYRAŹNE
Ewa
3 lata temu
Może niech wciska te smarowidła swoim włoskim i wegierskim krewnym skoro do takiego pochodzenia europejskiego ponoć sie przyznaje... Wstydzimy sie swojego pochodzenia w usa, ale zarabiac nad Wisłą to już nie?
Kawa na Ławę
3 lata temu
Jezu (albo Jusee😂) aż mi się przypomniała moja własna rodzicielka, jak patrzę na panią Rosati. Run, Wera, run!
Kej Kej
3 lata temu
LaJuu trochę jak JuLaa, cóż za kreatywną nazwę wymyśliła matka dziewczyny imieniem Julia, buhahaha
Karolina
3 lata temu
Kobiety które stać na krem za 190 zł wolą sobie pójść do apteki i kupić krem z firmy która ma własne laboratoria i jest znana na rynku kosmetycznym, zamiast kupować jakiś badziew od miernej aktoreczki z nieogarniętym życiem prywatnym
Ojuko
3 lata temu
Skoro dowiaduje się o tym z pudelka to reklama na poziomie dna morskiego
Aha
3 lata temu
Nawet czcionka taka sama.
???
3 lata temu
Proponuję produkcję nocników pod marką vera. Sukces gwarantowany. To każdego nocnika książka żulawskiego gratis, w sam raz na posiedzenie w wc.
ojej
3 lata temu
a, co to ? tylko 3 osoby przyszły ?
Aga
3 lata temu
Boze, kto to bedzie kupowal , one wszystkie sie biora za kosmetyki.
Chris
3 lata temu
Zulawski w "Nocniku" pisal o Rosati, ze strasznie niechlujna jest...
Julia
3 lata temu
Wspaniałe kosmetyki się szykują :)
...
Następna strona