Trwa ładowanie...
Przejdź na
Merlot
Merlot
|
aktualizacja

Wizerunek Tomasza Kota wykorzystany do promocji szampana. Przedstawiciele sieci sklepów Lidl wydali oświadczenie

98
Podziel się:

W ubiegłym tygodniu Tomasz Kot wydał oświadczenie ws. wykorzystania jego wizerunku do reklamowania napoju bezalkoholowego imitującego szampana dla dzieci. Teraz przedstawicielka Lidla wyjaśnia sytuację.

Wizerunek Tomasza Kota wykorzystany do promocji szampana. Przedstawiciele sieci sklepów Lidl wydali oświadczenie
Lidla wydał oświadczenie ws. wykorzystania wizerunku Tomasza Kota (AKPA, GETTY)

W ubiegłym tygodniu Tomasz Kot wydał oświadczenie, za pośrednictwem którego zareagował na wykorzystywanie jego wizerunku z "Akademii Pana Kleksa" do reklamowania napojów bezalkoholowych imitujących szampana dla dzieci. Aktor w dosadny sposób zaznaczył, że nie wiedział o wspomnianej reklamie i stanowczo się jej sprzeciwia, gdyż sam od 18 lat jest abstynentem.

Oświadczam, iż osobiście nie mam nic wspólnego z reklamą napojów bezalkoholowych imitujących szampany, na których pojawił się mój wizerunek i nie była to moja decyzja. Wszelkie pretensje powinny być kierowane do podmiotów za to odpowiedzialnych. [...] Nie piję alkoholu od 18 lat i nigdy nie wyrażałem zgody na udział w reklamach pośrednio lub bezpośrednio związanych z alkoholem - w szczególności kierowanych do dzieci - napisał aktor.

Przedstawiciele sieci sklepów Lidl wystosowali oświadczenie w sprawie wykorzystania wizerunku Tomasza Kota

Głos w sprawie postanowili zabrać przedstawiciele sieci sklepów Lidl. Z oświadczenia nadesłanego do redakcji Pudelka wynika, że napój bezalkoholowy pochodzi od producenta zewnętrznego, który posiada specjalne zezwolenie na wykorzystywanie wizerunków postaci z filmu "Akademia Pana Kleksa".

Produkt, o którym Państwo wspominają, został włączony do naszej oferty wyłącznie w ramach czasowej promocji. Jest to artykuł producenta zewnętrznego - firmę JNT GROUP - który jest dostępny w różnych sieciach handlowych. Zwróciliśmy się do dostawcy z prośbą o stanowisko w tej sprawie. Dostawca w przesłanym do nas oświadczeniu potwierdził, że zawarł umowę sublicencji z JOYJOY uprawniającą JNT GROUP do korzystania z oznaczeń licencjonowanych, w tym m. in. wizerunków postaci z filmu pod tytułem "Akademia Pana Kleksa, cz. I" - czytamy w oświadczeniu.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(98)
WYRÓŻNIONE
Farfocel
11 miesięcy temu
no cóż, tak to jest jak się gra u podejrzanego typa. Pan Tomasz podpisał umowę, w której najwyraźniej był haczyk, że wizerunek Kleksa może być użyty w celach marketingowych. Tak działa współczesna mafia. Na przyszłość proszę się zastanowić dla kogo chce Pan pracować. Radzę unikać takich osobliwości jak Kawulski, Vega, Lipińska, Przetakiewicz i wielu innych.
Regge
11 miesięcy temu
Przynajmniej nie zaczęła od "witam". Jeżeli ktoś zaczyna zdanie od tego słowa w sprawach zawodowych, dalej nie czytam.
sdfgfggg
11 miesięcy temu
Przecież aktor tylko grał w filmie, którego chyba nie wyprodukował. Afera o nic. Właściciele mają prawo zrobić ze swoim filmem, co chcą.
Alojz
11 miesięcy temu
Napój musujący to nie szampan 😂😂
Mareczek789
11 miesięcy temu
Serio? Już myślałem, że za dużo wypiłem 🤣🤣🤣
NAJNOWSZE KOMENTARZE (98)
Ola
11 miesięcy temu
Jest i sprostowanie od Pana Tomasza kota - wizerunek użyty zgodnie z prawem:
Tofil
11 miesięcy temu
Dziwny ten Lidl i te skanowanie paragonów przy bramkach. Dziwne skojarzenia mam
Kasia.
11 miesięcy temu
Tak się kończy, jak się nie czyta umów. A uczenie dzieci czym jest szampan, czy inne używki, to już inna sprawa.
gosc
11 miesięcy temu
Podobno ma wyjsc limitowana edycja lalek Pana Kleksa z tym czarodziejskim napojem w reku.
Brzechwa dzie...
11 miesięcy temu
Pan Kleks rozpija dzieci. Brzechwa sie w grobie przewraca.
czekolada
11 miesięcy temu
Moze jeszcze promocja cukierkow i barylek alkoholowych z wizerunkiem Pana Kleksa.
Niedorośli do...
11 miesięcy temu
Najlepiej to obarczyć społeczeństwo tym, że się zawodzi jako rodzic. Rzeczy dostępne / albo niedostępne w marketach na półkach mają wam dzieci wychować i są odpowiedzialne za ich los i jak im w życiu się ułoży? Co za niziny społeczne się tu wypowiadają. Za ukształtowanie charakteru dziecka odpowiedzialny jest rodzic, a nie lalka Barbie, nie Selena Gomes, nie Dawid Kwiatkowski, nie szampan bezalkoholowy z wizerunkiem pana Kleksa. Rodzice dzisiaj by tylko chcieli iść na łatwiznę i znaleźć winnego swojej porażki rodzicielskiej.
Oj chyba
11 miesięcy temu
Gagooosy do paki
Sernik na zim...
11 miesięcy temu
Matka siedzi cale dnie na telefonie i sie dziwi czemu jej Dzesika ksiazek nie czyta. Ta sama matka popija codziennie po pracy, i sie bedzie dziwi ze jej Dzesika w przyszlosci zostanie alkoholiczka. To ona bedzie komentowac niedlugo „stop normalizacji alkoholu” XD
Yhy🍎
11 miesięcy temu
Szkoda ze ci sami rodzice nie krzycza ze o moje dziecko jest groobe bo reklamuja Mc donalda chipsy i czekolade w tv. Wszystko byleby sie tylko nie narobic za bardzo jako rodzic. Celebryci i telewizja ma im dzieci wychowac
Yhy🍎
11 miesięcy temu
Szkoda ze ci sami rodzice nie krzycza ze o moje dziecko jest groobe bo reklamuja Mc donalda chipsy i czekolade w tv. Wszystko byleby sie tylko nie narobic za bardzo jako rodzic
Yhy🍎
11 miesięcy temu
Szkoda ze ci sami rodzice nie krzycza ze o moje dziecko jest groobe bo reklamuja Mc donalda chipsy i czekolade w tv
Mom of 3
11 miesięcy temu
Słabi i nieodpowiedzialni dorośli - rodzice nadużywają alhokolu na oczach dzieci, później winę starają się zrzucić na Piccolo i na napój musujący z wizerunkiem pana Kleksa. I „normalizowanie alkoholu”. Żałosne. Jak ktoś normalizuje waszym dzieciom alkohol to jesteście wy sami i wasze otoczenie, a nie jakiś napój bezalkoholowy na półce w sklepie.
Gosc
11 miesięcy temu
O Co chodzi , za malo zaplacili
...
Następna strona