Trzeba przyznać, że Top Model wyrasta na jedną z najbardziej emocjonujących telewizyjnych produkcji tej jesieni. Niezmiennie od 9 edycji mieszkańcy domu modelek (i modeli, jeżeli mamy być precyzyjni) dostarczają nam rozrywki, walcząc między sobą w kolejnych zadaniach specjalnych, mających sprawdzić ich predyspozycje do zaistnienia w świecie modelingu.
Niezmiennie też największe emocje budzą kolejno: metamorfozy uczestników, sesja zdjęciowa w strojach Adama i Ewy oraz kolejne zadania specjalne, podczas których potencjalni przyszli modele i modelki walczą o kontrakty reklamowe z największymi markami np. z branży beauty, modowej czy biżuteryjnej.
We wczorajszym, ósmym odcinku trwającej edycji Top Model na uczestników czekało wyjątkowe wyzwanie - sesja zdjęciowa e-commerce. Uczestnicy musieli sprawdzić się podczas komercyjnej sesji do katalogu Modivo, mutlibrandu z modą premium, który wyróżnia bogata oferta - aż 70 tys. produktów od niemal 250 marek, takich jak Guess, Pinko, Tommy Hilfiger, Versace Jeans Couture, Victoria Beckham, Max Mara, Michael Kors oraz Liu Jo.
Jak się okazało, sesja e-commerce nie jest łatwa – model musi stanowić tło dla produktów, które są najważniejsze i należy je odpowiednio wyeksponować. Co więcej - zadaniem uczestników było zaprezentowanie jak największej ilości looków na zdjęciach do katalogów w ciągu 20 minut.
Zwyciężyli: 30-letni Dominic pochodzący z Nowego Jorku i zachwycający muskulaturą Adonisa wraz z Weroniką, 19-latką, która urzekła jurorów swoją subtelną urodą na tyle, że zdobyła tegoroczny "złoty bilet". To im, we współpracy z fotografem, udało się w wyznaczonym czasie stworzyć najwięcej dobrych zdjęć.
Nagrodą było zrealizowanie sesji świątecznej dla Modivo, która odbyła się w siedzibie multibrandu. Efekty sesji zobaczymy już wkrótce!
Materiał powstał przy współpracy z Modivo.