#NACZASIE: Gwiazdy pokochały markę Vetements
Zobaczcie, kto kupuje dresowe bluzy za ponad 3 tysiące zlotych.
Szał na francuską markę Vetements za oceanem zaczął się w zeszłym roku. Do pierwszych gwiazd, które pokazały się w wyciągniętych bluzach za 3,5 tysiąca złotych, należeli wtedy Rihanna i Kanye West. Absurdalną modę szybko podchwyciły celebrytki na całym świecie - wśród nich Selena Gomez, Rita Ora i Kendall Jenner.
Awangardowy dom mody został założony w 2009 roku przez gruzińskiego projektanta Demnę Gvasalię. W ostatnich sezonach marka wypuściła kolekcje charakterystycznych t-shirtów z logotypem firmy kurierskiej DHL, ogromnych bluz z nadrukami nawiązującymi do heavy metalowych zespołów i sukienek w kwiatki. Wszystkie propozycje Vetements łączą ekstremalnie wysokie ceny: dresy kosztują 6 tysięcy złotych, a przeciętne "kreacje" to wydatek rzędu 15 tysięcy złotych.
Do Polski moda na ubrania Vetements dotarła z opóźnieniem. Obecnie do fanek marki należą Sara Boruc, Natalia Siwiec i... Małgorzata Kożuchowska. Popyt na drogie bluzy jest u nas tak wielki, że francuski dom mody przygotował na nasz rynek specjalną wersję z nadrukowanym Hymnem Polski. Projekt dla warszawskiej galerii handlowej Vitkac zdążył już się wyprzedać.
Zobaczcie gwiazdy, które nie mają problemu z noszeniem bluzy za kilka tysięcy. Kto wyglądał najlepiej?
Gwiazda nawiązała do swojego hitu z 1997 roku, zakładając bluzę Vetements z nadrukiem filmowego Titanica. Dion zapłaciła za nią ponad 3,5 tysiąca złotych.
Aktorka postanowiła udowodnić, że śledzi awangardowe marki i na ramówce TVP zaprezentowała się w sukience w groszki z kolekcji Vetements. Jej cena to około 14 tysięcy złotych.
Stylistka do szlafrokowej marynarki w stylu Hugh Hefnera dobrała niechlujnie obcięte dżinsy. Spodnie z kolekcji Vetements kosztowały 6 tysięcy złotych.
Pozornie zwyczajna stylizacja od innych dresów różniła się ceną: komplet Seleny Gomez kosztuje około 6 tysięcy złotych.
Rihanna jako jedna z pierwszych zauważyła "potencjał" francuskiej marki. Piosenkarka już rok temu pokazała się w bluzie za 3,5 tysiąca złotych, do której nie założyła spodni.
Niezadowolona modelka wybrała się na rodzinną wycieczkę do Kolorado w wyluzowanej stylizacji. Niepozorna, zielona bluza Vetements kosztowała ponad 3 tysiące złotych.
Celebrytka postawiła na bardzo długą bluzę zdobioną cytatem z serialu Beverly Hills 90210. Tak jak w przypadku innych propozycji francuskiej marki, Ora zapłaciła za nią ponad 3 tysiące.
Żona Artura Boruca poszła na spotkanie z koleżankami w "sukience" z heavy metalowym nadrukiem, za którą zapłaciła około 5 tysięcy złotych.
Rozchwytywana bluza z nadrukowanym Hymnem Polski kosztowała 2639 złotych.