Tak wyglądał bajkowy ślub Chiary Ferragni, najpopularniejszej blogerki świata (ZDJĘCIA)
Chiara zaprezentowała się w aż trzech szytych na miarę kreacjach od Diora. Wygląda zjawiskowo?
Wydawać by się mogło, że w branży modowej największe sukcesy osiągają osoby o barwnych osobowościach z charakterystycznym stylem. Wygląda jednak na to, że jeszcze lepszy biznes można zrobić na wizerunku standardowej "ładnej dziewczyny z sąsiedztwa", na czym postanowiła zarobić Włoszka Chiara Ferragni, zakładając w 2009 swojego bloga Blonde Salad. Jako jedna z pierwszych "influencerek", młoda kobieta stała się inspiracją dla dziewczyn na całym świecie (w tym Jessiki Mercedes), co przyniosło jej nie tylko miliony dolarów, ale też załatwiło koneksje z największymi projektantami świata.
Nic więc dziwnego, że dzieląca się całym swoim życiem z Instagramem 31-latka postanowiła pochwalić się swoim bajkowym ślubem z włoskim muzykiem pod pseudonimem Fedez. Na tę specjalną okazję marka Dior przygotowała dla blogerki aż trzy spersonalizowane kreacje, co tylko pokazuje jak zwariowany jest dzisiaj świat mody, kiedy to legendarne marki zabiegają o względy blogerek, a nie odwrotnie.
Jak podobają Wam się zdjęcia z blogerskiego ślubu? Też chcielibyście mieć na weselu prywatną karuzelę?
Zobaczcie zdjęcia:
Internetowa wartość Chiary szacowana jest na 8.5 miliona funtów, czyli równowartość prawie 41 milionów złotych.
Blonde Salad jest absolwentką prawa na Uniwersytecie Mediolańskim. Płynnie posługuje się zarówno swoim rodzimym językiem włoskim, jak i angielskim, w której pisze wszystkie swoje posty.
Oprócz podziwiania fajerwerków i pięknych aranżacji kwiatowych na weselu Chiary można było także… przejechać się na wielkiej karuzeli!
Maria Grazia Chiuri, dyrektor kreatywna domu Dior, osobiście nadzorowała przymiarki wszystkich kreacji młodej panny młodej. Kreatorce z pewnością przyda się odrobina pozytywnego PR, biorąc pod uwagę jak negatywnie jej kolekcje odbierane są przez krytyków mody.
Ferragni brała już udział w kampaniach reklamowych takich domów mody jak Kenzo, Chanel czy Louis Vuitton.