Głośno zrobiło się o promowanych przez Lexy Chaplin rajstopach z AliExpress za 190 złotych. Warto jednak pamiętać, że bycie "twarzą rajstop" ma w Polsce długą i bogatą tradycję. Przypominamy najznamienitsze przedstawicielki tej dumnej profesji.
Z okazji opychanych przez Lexy Chaplin w internecie rajstop z AliExpress za 190 złotych postanowiliśmy wszystkim przypomnieć, jak kluczowa dla polskiej tożsamości narodowej jest instytucja "twarzy rajstop". Ulubione okrycie kończyn dolnych każdej zmarzluchy reklamowały w przeszłości prawdziwe ikony rodzimego show biznesu: od estradowych diw, po wielkie damy polskiego kina.
Nad Wisłą rajstopy reklamowane były już na wiele sposobów. Niektóre ambasadorki, jak na przykład Ilona Felicjańska, przy okazji grania nogą na billboardzie zwierzały się przed narodem ze swoich słabości. Inne, jak chociażby Edyta Zając, demonstrowały, że najlepszym sposobem na sprzedanie bielizny może być jej ściągnięcie. Beata Tyszkiewicz, Maffashion i Katarzyna Zielińska udowodniły natomiast, że prawdziwą "twarz rajstop" nie ograniczają żadne bariery wiekowe.
Zobaczcie jak z tytułem "twarzy rajstop" radziły sobie kolejne polskie gwiazdy. Która z nich poradziła sobie waszym zdaniem najlepiej z uhonorowaniem tej wieloletniej spuścizny?
Zgrabne nogi Justyny przez lata zdobiły polskie ulice, a nazwisko gwiazdy stało się tożsame z firmą z kotkiem w logo. Trudno o bardziej ikoniczną "twarz rajstop".
Przed kilkoma laty Beata Tyszkiewicz udowodniła, że wiek wcale nie musi ograniczać prawdziwej "twarzy rajstop". Liczą się przede wszystkim charyzma i nogi aż do nieba.
Firma, która wybrała Ilonę na swoją ambasadorkę, słynie z kontrowersyjnych haseł reklamowych. Billboardy z modelką opatrzone były podpisem: "Uzależniona, ale nie gorsza".
Dziś Maffashion skupia się przede wszystkim na odchowaniu synka Bastka. Na długo przed poznaniem Sebastiana Fabijańskiego sama wymachiwała jednak przed kamerami swymi zgrabnymi nogami schowanymi pod czarną rajstopą.
Jak na ambasadorkę Polski za granicą przystało, Karolinie Pisarek udało się zareklamować rajstopy firmy międzynarodowej. Można więc powiedzieć, że modelka jest jedyną kosmopolityczną "twarzą rajstop" w naszym zestawieniu.
Zaszczytny tytuł "twarzy rajstop" przypadł też swego czasu w udziale posłanki Anny Grodzkiej.
Również piosenkarka Monika Kuszyńska może pochwalić się reklamowaniem kokieteryjnych okryć na nóżki.
Zdecydowanie najodważniejszą "twarzą rajstop" była jednak Edyta Zając. W swojej kampanii z 2015 roku modelka zaprezentowała się w stylizacji, na którą składały się wyłącznie rajstopy. Skorzystacie z tej modowej wskazówki?