Anna Lewandowska produkuje pierniczki z rodziną w koszulce Louis Vuitton za KILKA TYSIĘCY ZŁOTYCH. Pokazała też twarze córek. Miło? (ZDJĘCIA)
Anna Lewandowska - jak mało kto - zna się na akwizycji i marketingu. Reklamując jeden z produktów swojej marki "Foods by Ann", 35-latka zaprosiła do współpracy całą rodziną, łącząc w ten sposób przyjemne z pożytecznym. Przy okazji celebrytka pokazała twarze pociech, na co nie decyduje się zbyt często.
Anna Lewandowska stara się pozostawać w stałym kontakcie z fanami i aktywnie działa w mediach społecznościowych. Nic dziwnego, skoro za intratne współprace zgarnia stawki, które "zwykłych śmiertelników" przyprawić mogą o zawrót głowy. Trenerka fitness na bieżąco dokumentuje w sieci zarówno zawodowe poczynania, jak i codzienność w słonecznej Barcelonie.
Na instagramowym profilu celebrytki nie brakuje zdjęć i nagrań przedstawiających jej najbliższych - w tym dwie córki, Klarę i Laurę. Nie jest tajemnicą, że 35-latka długo chroniła prywatność dziewczynek i jak ognia unikała pokazywania w sieci ich twarzy. Z czasem zmieniła nieco podejście i coraz chętniej publikuje na w social mediach posty, na których można podziwiać oblicza jej pociech.
Jak co roku "Lewa" zawczasu zajęła się przygotowywaniem swojego gniazdka na Boże Narodzenie. W piątek celebrytka pochwaliła się na InstaStories efektami przygotowań hiszpańskiej willi do świąt, w których pomagały jej córki. Idąc za ciosem, Ann zorganizowała wielkie pieczenie pierniczków (oczywiście bezglutenowych) z Klarą, Laurą i Robertem, a nagranie z rodzinnych popisów w kuchni posłużyło za reklamę jej autorskiej marki.
Na udostępnionych przez celebrytkę materiałach widzimy, jak troskliwi rodzice uczą córki, jak przygotowuje się masę do ciastek i odbija w niej wzory foremkami. I tym razem celebrytka ośmieliła się pokazać twarze córek w pełnej krasie, czego nie robi zbyt często. Aby filmik wyszedł w miarę naturalnie, Ania zrezygnowała z mocnego makijażu i niedbale związała włosy w kitkę. Jako ambasadorka Louis Vuitton nie mogła jednak nie ubrać się w ciuszek prestiżowego domu mody.
Zachęciła Was do zakupu pierniczków?