"Aniołki" Victoria's Secret pozują w sklepie
Modelki promowały kolekcję na Walentynki. Seksowne?
Zbliżające się Walentyki są świetną okazją dla domów mody, by specjalną limitowaną kolekcją przyciągnąć starych i nowych klientów. Wiele marek decyduje się na specjalne serie i nietypowe kampanie, zainspirowane wszechobecnym w tym okresie motywem miłości. Zabiegi marketingowe popularne za oceanem chętnie wykorzystują też polscy projektanci.
Jak zwykle, specjalną linię wypuściła też najpopularniejsza marka bieliźniana. Dla Victoria's Secret Walentynki symbolizują jeden z najlepszych zysków w roku. Tym razem w kolekcji znalazły bielizna, perfumy i kosmetyki. Wczoraj w sklepie w Nowym Jorku promowały ją trzy "aniołki": Sara Sampaio, Taylor Hill i Jospehine Skriver, wszystkie ubrane oczywiście na czerwono.
Seksowne?