Joanna Kulig ZOSTAŁA TWARZĄ Reserved! (ZDJĘCIA)
Aktorka razem z Francuzką Jeanne Damas promują kampanię "I Can Boogie". Piękne?
Dawno już minęły czasy, gdy ubraniowe sieciówki nie przywiązywały wagi do reklam, nie dbając o to, by wyróżnić się spośród konkurencji. Od kilku sezonów prym w reklamie i marketingu wiedzie Reserved - polska sieciówka, którąreklamowała niedawno sama Cindy Crawford.
Okazuje się, że to jednak nie koniec reklamowej ofensywy marki, która do jesiennej kampanii zaangażowała... Joannę Kulig, gwiazdę Zimnej Wojny i od kilku tygodni najbardziej pożądaną polską aktorkę. Kulig występuje w kampanii razem z Jeanne Damas, francuską influencerką.
Zobaczcie, jak wypadły w kampanii reklamowej stylizowanej na lata 70. Piękne?
Joanna Kulig od premiery "Zimnej Wojny" uchodzi za najbardziej pożądaną polską aktorkę. Docenia ją także zagranica.
Wybór twarzy nowej kampanii może być więc zaskakujący: spekuluje się, że Kulig ma nawet szansę na Oscara. Jak widać artystka nie gardzi też bardziej dostępną sztuką.
Joannie partneruje Jeanne Damas, francuska influencerka, która uczy, czym jest "paryski szyk" i ma niemal milion obserwujących na Instagramie.
Najnowsza kampania Reserved nawiązuje do lat 60. i 70. Marka chce pokazać kobiety, które mają "biust i talię".
Reklamom towarzyszy także odświeżona wersja piosenki "Yes Sir, I can boogie", którą wykonuje sama Kulig.
Trzeba przyznać, że to niezła wolta w wykonaniu Reserved: wisoną marka promowała się w stylu lat 80., do reklam angażując samą Cindy Crawford.