NAJBARDZIEJ KONTROWERSYJNE kampanie reklamowe świata mody!
Które poszły o krok za daleko? Zobaczcie zdjęcia...
W czasach przesyconych reklamami mediów i ulic coraz trudniej zwrócić na siebie uwagę. Liczą się coraz mocniejsze pomysły. Z takiego założenia wychodzą marki modowe, które reklamują swoje ubrania w wyjątkowo kontrowersyjny sposób. Zdarza się, że przekraczają wszelkie granice.
Zobaczcie najmocniejsze i najbardziej konrowersyjne kampanie. Kto Waszym zdaniem poszedł o krok za daleko?
Gigantyczne billboardy wywołały falę protestów w Singapurze. Zdjęcia przedstawiały umięśnionych mężczyzn w różnym stopniu negliżu...
Kampania z "pobitymi" kobietami miała zwrócić uwagę na problem przemocy domowej.
U schyłku lat 90-tych marka Calvin Klein zatrudniła Kate Moss. Potem prezentując wizerunki dzieci, została oskarżona o promocję dziecięcej pornografii.
Marka American Apparel regularnie szokuje odbiorców swoimi kampaniami reklamowymi, w których odwołuje się do nagości. Ostatnio do jednej z nich zatrudniono Muzułmankę.
Trzy lata temu UCoB postanowiła promować się wizerunkami całujących się polityków.
W 2006 roku marka wypuściła serię plakatów z więźniami skazanymi na karę śmierci. Odpowiedzialne za to osoby tłumaczyły, że chcą w ten sposób "zwrócić uwagę na surowość amerykańskiego prawa". Czy na pewno?
Wszyscy pamiętają kontrowersje, które wywołała Krupa pozując z wielkim krzyżem. Twierdzi, że zrobiła to "dla dobra bezdomnych zwierząt".
Reklamę z Heidi Klum zablokowano z powodu " epatowania nagością ".