Co gwiazdy robią po godzinach? Oto NAJWIĘKSZE BIZNESY polskich celebrytów (ZDJĘCIA)
Obrotne gwiazdy postanowiły rozkręcić dodatkowe biznesy, na których można sporo zarobić. Restauracje to tylko początek...
Znamy ich z telewizji, ich utwory słyszymy w radiu. Wielu celebrytów poza swoim głównym zawodem para się też innymi biznesami, które przynoszą im dodatkowe dochody. Niektórzy prowadzą własne salony kosmetyczne, inni postawili na restauracje.
W wielu przypadkach kluczem do sukcesu jest znana twarz i rozpoznawalne nazwisko, które działają jak magnes na klientów. Zdarza się, że branże, w których swoich sił próbują znani, nie mają wiele wspólnego z ich codzienną pracą. Są jednak i tacy, którzy rozwijają biznesy zgodnie z głównym nurtem swojej kariery.
Zobaczcie, jakie są największe biznesy polskich gwiazd.
W 2019 r. Kuba Wojewódzki poinformował fanów, że rusza z własną restauracją. Knajpa Niewinni Czarodzieje 2.0 została otwarta w centrum Warszawy i była wspólnym przedsięwzięciem ekscentrycznego dziennikarza i jego biznesowego partnera Józefa Krawczyka.
Niedawno Kuba Wojewódzki poinformował fanów, że rezygnuje z tego biznesu na rzecz nowej sieci restauracji. W związku z planowanym otwarciem autorskiej sieci restauracji rezygnuję z udziału w projekcie Niewinni Czarodzieje - pisał.
Co więcej, Kuba Wojewódzki razem z Januszem Palikotem postanowili niedawno rozkręcić biznes browarniczy. Obaj reklamują teraz piwo.
Julia Kamińska znana jest przede wszystkim z roli Uli Cieplak w serialu "BrzydUla". Mimo że angaż przyniósł jej rozpoznawalność i pieniądze, 33-latka zdecydowała się otworzyć własny biznes.
Aktorka od trzech lat prowadzi własny salon fryzjerski, Spiękniej. W rozmowie z "Dzień dobry TVN" Julia Kamińska wyznała, że "postanowiła pójść za ciosem".
To była moja ambicja, żeby spróbować sił w biznesie. Aktorki zazwyczaj decydują się na restauracje. Ja zdecydowałam się na salon fryzjerski i salon masażu. Jestem z tego miejsca bardzo dumna - zdradziła.
Cezary Żak od dłuższego czasu jest właścicielem szkoły językowej. Jeszcze w 2010 roku aktor udzielił wywiadu, w którym zdradził, w jaki sposób powstał pomysł na biznes. Okazało się, że do zainwestowania w szkołę namówiła Cezarego jego kuzynka.
Moja kuzynka, która mieszka w Gliwicach, przez wiele lat uczyła angielskiego. Była domową korepetytorką. I kiedyś przyjechała do mnie z pytaniem, czy bym nie zainwestował w szkołę językową. Powiedziałem "dobrze". I od tego czasu mam własną szkołę - wyznał w rozmowie z tabloidem.
Mimo że muzyk koncertuje na całym świecie z zespołami Behemoth i Me and That Man, znalazł czas na rozkręcenie własnego biznesu. W 2014 roku artysta otworzył w Warszawie barber shop - miejsce, w którym mężczyźni mogą zadbać o swoją brodę.
Miejsce okazało się strzałem w dziesiątkę i niedługo później Nergal otworzył kolejny salon. Tym razem postawił na Gdańsk.
Kayah postanowiła skupić się nie tylko na karierze muzycznej, ale i na własnym biznesie. Piosenkarka jest współwłaścicielką firmy fonograficznej Kayax. Wytwórnia została założona w 2001 roku przez managera wokalistki i Kayah.
Pod skrzydła firmy trafili sami znakomici artyści. Z Kayaxem związana jest m.in. Mery Spolsky, Krzysztof Zalewski, Artur Rojek czy Maria Peszek. Wytwórnia wydała ok. 140 albumów od 2001 roku.
Była prowadząca "Dzień dobry TVN" może się pochwalić sukcesem w branży kosmetycznej. Kosmetyki Kingi Rusin zyskały sporą popularność w Polsce i - jak zapewnia celebrytka - przyniosły jej sporą fortunę.
Firma z kosmetykami naturalnymi powstała w 2007 roku. Na stronie marki Kinga Rusin wyjaśnia, że od zawsze przywoziła kosmetyki z zagranicznych podróży, aż w końcu zapragnęła mieć własną linię naturalnych produktów.
Marek Kondrat skupia się teraz przede wszystkim na prowadzeniu własnych winiarni. Pierwszy sklep z tymi trunkami otworzył niedaleko placu Teatralnego w Warszawie. Obecnie lokale Marka Kondrata są dostępne w całym kraju.
Aktor rozwija także sieć swoich lokali BARaWINO. Pierwszy z nich powstał w rodzinnym mieście Marka Kondrata, w Krakowie. W 2019 roku otworzył również knajpę w Warszawie.
W 2020 roku Maffashion i Lana Nguyen, która jest przyjaciółką blogerki i projektantką mody, postanowiły stworzyć własną markę Eppram, która, jak to określa influencerka, jest minimalistyczna i funkcjonalna. Ubrania Maffashion zyskały popularność nie tylko w Polsce, ale i za granicą.
Ubrania Eppram nosiła m.in. Kourtney Kardashian i jej przyjaciółka, Addison Rae. Ciuchy spodobały się również modelce Victoria's Secret, Marynie Linchuk.
Krystyna Janda to kolejna gwiazda, która zdecydowała się założyć własną markę kosmetyczną. Kremy sygnowane nazwiskiem aktorki są dostępne w niemal każdej polskiej drogerii. We współpracy z Jarosławem Cybulskim "Janda" zyskała ogromną popularność.
Jak podaje portal Mambiznes.pl, w 2016 roku firma sprzedała produkty, których łączną wartość wyceniono na 13 mln złotych.